HTML

Böszmeségek

Az emberi hülyeség határtalan. Van egy jó sztorid? Írd meg nekünk az emberihulyeseg@gmail.com címre.

Utolsó kommentek

2010.02.17. 08:19 Tutenstein

Letörölte a köpést a lánnyal

Címkék: hülyeség ostobaság butaság böszmeség

Nos itt is egy aranyos történet ami megtörtént, szemtanúja voltam, s mit ne mondjak igen elképedtem…

A helyszín Budapest Határ-út, egy buszmegálló.. vártam a buszomat, hogy beérkezzen. Eközben a szomszédos megállóba beállt egy másik járat. Rengetegen voltak, éppen csak be tudta zárni az ajtókat a sofõr induláskor. Már lassan gurulni kezdett ki a megállóból, mikor két húsz év körüli lány s egyikük kutyája ( nem tom a típusát, de jó nagy volt ) rohannak a megállóba, hogy felszállnak a már induló járatra.

Mint írtam, rengetegen volta a buszon, s még a pilóta legjobb jóindulatával sem tudtak volna ezek ketten a kutyával felszállni a buszra, így az indult tovább.

Ezt látva az egyik lány ( most itt meg kell jegyeznem, hogy ezek ketten súrolták az agysebészség határát ) egy hatalmasat ütött a busz ajtajára és nyomaték gyanánt egy óriásit odaköpött. Nos ekkora csulát még nem láttam. A lány mint aki jól végezte dolgát barátnõjével beszélgetni kezdett a megállóban, mit sem törõdve az ott várakozó emberek megdöbbenésével. Persze a beszélgetés témája a sofõr nemi indentitására vonatkozott, mert hogy nem állt meg.


DE MEG ÁLLT… A busz hirtelen lefékezett, majd kinyílt az elsõ ajtó és egy tagbaszakadt szakálas ember ( pilóta) leszállt. Könnyed mozdulattal visszazárta a busz ajtaját és odalépett a köpetet elhelyezõ lányhoz. Megragadta két kézzel, felemelte a levegõbe, odalépett a busz ajtajához és szó szerint a lánnyal letörölte a köpést.
Síri csend a megállóban, mindenki dermedten figyelte az eseményeket. A lány s barátnõje egy szót nem mert szólni. De a pilóta sem a szavak embere volt. Dolga végeztével vissza kinyitotta az ajtót beült helyére és a járat végre elindult.


A megállóban várakozott még egy négy fõs fiú társaság, ( olyan izmosabb, rámenõsebb fajta) õk is nézték hogy mi történik. A busz elhaladtával a köpõs lány irtózatos káromkodásba kezdett. Szidott mindenkit, míg csak szemkontaktusba nem került az imént említett fiútársaság egyik tagjával. A lány hangosan a teljes megvetés beleadásával odaszólt a srácnak: Mi a f.szt bámulsz köcsög??? A srác egy szót nem szólt csak odalépett a tõle pár méterre álló lányhoz és egy hatalmas pofont nyomott le neki, úgy hogy a lány elesett, majd, mint aki jól végezte dolgát visszament beszélgetni a többiekhez. No eztán már igen csendbe maradt a két lány, fogva a kutyát elténferegtek a megállóból…
 


Az emberi hülyeség határtalan. Van egy jó sztorid? Írd meg nekünk az emberihulyeseg@gmail.com címre.

289 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://boszmesegek.blog.hu/api/trackback/id/tr801765364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

steve85a 2010.02.17. 11:13:22

Kurvajó!!!!

Tetszett!

Editor Bob 2010.02.17. 11:14:30

Hát, elég fura sztori. A buszvezető tette még akár erkölcsileg jogos is lehetett, de ha a srác tényleg behúzott egyet a lánynak, az azért elég durva szvsz. Lány helyében rendőrt hívtam volna.

Tapmancs 2010.02.17. 11:15:26

Kurvajó lehetett. :) így kell ezt csinálni, különben a szemtelenségnek nincs határa.

DE MEG ÁLLT helyesen: de megállt

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2010.02.17. 11:18:37

Nem mintha fontos lenne, de nem azok szoktak köpködni, akik amúgy úgy sétálnak az utcán, hogy elöl mennek a férfiak, mögöttük a nők?

Tsengo 2010.02.17. 11:19:29

Persze, rendőrt, meg egy ombudsmant is rögtön nem? ...el volt szegény nyomva....

omni 2010.02.17. 11:21:39

Nagyon nagyon jo! Gratula mindharom szereplonek!
(persze azert lanyokat nem utunk, de nem vagyok benne biztos hogy ezek a lenyek tenyleg azok voltak e)

Hegyirablo 2010.02.17. 11:21:44

A sztori nagyon jó...

...ha igaz.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.17. 11:21:58

Végre két úriember, aki alaposan kiosztotta a hülyét. Így kell ezt kérem, aztán ez a nőszemély legközelebb illemtudóan annyit mond: "igenis kérem".

uhhh (törölt) 2010.02.17. 11:22:44

bárcsak minden barom(pasi,nő) így járna.
A saller tetszett a legjobban.happy end:-)

Coyote82 2010.02.17. 11:24:59

na ez jó, ez tetszik, ilyet még :)

Tarkin kormányzó 2010.02.17. 11:25:12

így kell ezt! jó story!
véletlenül egyszer busszal kellett utaznom. az egyik iskolánál felmászott a járműre egy csapat loncsihajú kisköcsög, meg egy tiniribanc. kezdődött is a nagy faszozás, gecizés, kurvaanyázás. Gondolom villantani akartak a pina előtt. Már kezdtem unni a dolgot (eltelt vagy 30 másodperc) amikor az egyik elővett egy öngyújtót és elkezdte a következő sor üléseinek egy támláját égetni. Na ekkor kapta tőlem a pofont. Még én is meglepődtem, mekkorát csattant a csirkenyakán. Utána a következő pofont az ablak adta. Megfogtam a kis buzit, felemeltem fél kézzel a helyéről és megkérdeztem tőle, hogy otthon ezt látta-e. elkezdett hebegni-habogni majd dadogva kinyögte, hogy "bobohocsánat". Visszalöktem a székbe, érdekes, nem folytatódott a pöjhösködés. Úgy alakult, hogy előbb szálltam le, ezért búcsúzóul kapott még egy cuppanós tockost, hogy rögzüljenek a dolgok. Érdekes, az emberek szemében elismerés tükröződött, volt már kaján vigyor is. Miért csak én mert helyrerakni egy ilyen kis faszkalapot? Miért ilyen nyuszik az emberek? Én a saját súlycsoportomnak is nekimegyek ha kell, sőt. Pedig egy elég békés kis jószág vagyok.

Rav Antal 2010.02.17. 11:26:23

@Editor Bob:

Az apja helyett dolgozott.

Hegyirablo 2010.02.17. 11:26:24

@Tarkin kormányzó: Inkább lőtted volna le őket a Halálcsillaggal!

Dike 2010.02.17. 11:29:12

@mykee: Csak az úrilányok várhatják el, hogy úriemberként viselkedjenek velük. A HÜPI-k ilyet "érdemelnek". Üdv: egy exkollegina ;-)

Tarkin kormányzó 2010.02.17. 11:29:18

a másik dolog amit nem értek: a nők (teljesen függetlenül az életkortól) azt gondolják, hogy ők bizony kívül állnak a pofonok hatókörén. elképesztő, hogy milyen nagy pofával tudnak ugatni az autókból, holott ők voltak szabálytalanok. megunva egyszer egy ilyet, meg is kérdeztem tőle: "azt hiszed te varcsogó picsa, hogy megúszod a nagy pofont?". annyira ledöbbent, hogy meg sem tudott szólalni, majd lefehéredve elhajtott. nem teszek különbséget férfi és nő között. ha görény, akkor görény. ugyanúgy ahogy a normális férfiak sem kapnak verést, a normális nők sem. egyszerűen képtelen vagyok megérteni, honnan jön ez a nőt megütni bűn baromság. miben mások ők? ja, talán annyiban, hogy ha valakik, hát ők aztán képesek undorító viselkedésre.

eberti 2010.02.17. 11:29:31

Nagyon jó!
Mindenki tette a dolgát!

Tarkin kormányzó 2010.02.17. 11:30:30

@Hegyirablo: Vader volt vele nyaralni. Tiszta szívás, a csillagrombolóm meg olajcserén volt.

Hegyirablo 2010.02.17. 11:31:10

@Tarkin kormányzó:

Nőre kezet nem emelünk!!!

Arra van a lábunk!

Hümüzhümümüz 2010.02.17. 11:32:04

Ez mekkora!!! :D Kész vagyok! Még ilyet, még ilyet!!!!!! :D

bélabú 2010.02.17. 11:33:13

Magyarázza el nekem valaki, mi értelme van létrehozni ilyen kamublogokat?

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2010.02.17. 11:34:41

@Tarkin kormányzó: Hé, a főnöködnek még fél kéz sem kell, hogy felemeljen akárkit! Gyúrjál, vazze! :)

Smacika 2010.02.17. 11:35:26

@Tarkin kormányzó: Igazságot beszélsz. Annyira odavannak az egyenjogúságért, akkor a viselkedésük is legyen olyan. Ha megérdemelnek egy salátát -mint a mellékelt sztoriban szereplő "hölgy"- akkor kapják is meg. A mai nők, tisztelet a kivételnek, azt hiszik, hogy nekik mindent lehet. Mintha ők hugyoznák a golfáramlatot.

Hegyirablo 2010.02.17. 11:36:34

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: Elfelejted, hogy csak két ember van, aki nem fél Vadertől. Az Uralkodó és Tarkin kormányzó.

Dike 2010.02.17. 11:40:03

Jah, a sztori (mellesleg) má' vagy 4 éves...

flea 2010.02.17. 11:44:02

@bélabú: nem látod, mennyien örülnek? :D

hááááát 2010.02.17. 11:44:46

Egyébbként én is hallottam a storyról a BKV-nál jó pár éve.Tényleg megtörtént.

Tarkin kormányzó 2010.02.17. 11:45:27

@Hegyirablo: jöttem neki ezzel, kinyírta Beru nénit meg Owen bácsit.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.17. 11:45:53

@Dike: Csók kollegina! Én is adtam volna még egy másikat, ha verekedős fajta lennék. De inkább megszorítottam volna mindkét ember áldásos kezét, hogy gratuláljak nekik. :-))

Tarkin kormányzó 2010.02.17. 11:48:46

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: az én erőm a kopaszodó halántékomban van! Készítsétek az axiális szuperlézert!

This_is_Sparta (törölt) 2010.02.17. 11:54:40

Egyszer lepofoztam a Sz.miklósi buszról egy narkós kisköcsögöt, aki miután felszállt, folyamatosan inzultálta az utasokat, meg egy szegény kiscsajt előttem, aki szólni sem mert, mint ahogy a többi bátor ember sem.

Előtte én azért még szépen megkérem őt, hogy fejezze be (mert ugye a katonaságnál megtanulja az ember, hogy először a levegő lövünk és utána célzunk), de a válaszát most nem idézem. Ekkor előre mentem a sofőrhöz, hogy kérdőre vonjam, miért hagyja, hogy az utasait molesztálják. Azt mondta, hogy neki nincs joga eljárni, de ha úgy gondolom én elintézhetem a dolgot.

Úgy gondoltam, ezért mondtam neki, hogy ha szólok álljon meg és nyissa ki az ajtót. A srácot ruhájánál fogva kikaptam az ülésből és jeleztem neki, hogy leszáll. A busz persze megállt, barátunk meg leszállt (szó szerint). Egy kicsit lábbal még rá kellet segíteni, mert vissza akart szállni.

Az utasok megköszönték, bár a feleségem ezután két hétig nem állt szóba velem!

2010.02.17. 11:54:55

Akár urban legend, akár real story, a hangulatomat megdobta. Így kell(kéne)ezt!

gabcigirl 2010.02.17. 11:57:34

Na ez megint az az eset amikor a szereplők alaposan megérdemlik egymást...

isti77 2010.02.17. 11:58:41

"Ez mekkora!!! :D Kész vagyok! Még ilyet, még ilyet!!!!!! :D"

Ez az! Az se baj, ha nem igaz! Még ilyet!

dekás dezső 2010.02.17. 11:59:35

Én meg egyszer puszta kézzel levertem egy börtönlázadást Kolumbiában. Na persze akkor még fiatal voltam, úgy meg könnyű...

ádám83 2010.02.17. 12:03:24

már jo lenne, ha valaki tényleg tudna segíteni rajtam!

anyahajókabinajtóhajtogató 2010.02.17. 12:05:56

Azért ez dúrva! megütni egy nőt a kutyája szeme láttára! Mi lesz abból a szegény állatból?
Barbárok!

jagger3 · www.jagger.hu 2010.02.17. 12:08:51

Ez a két aktus többet ért mint 16 év állami iskoláztatás összes nevelő hatása.
Ezekkel így kell, lehet csak!

WeryWickedWitch 2010.02.17. 12:09:40

@Bésanyi: Fura egy feleséged lehet. Én nagyon büszke lettem volna a helyében!

This_is_Sparta (törölt) 2010.02.17. 12:10:47

@blaireau: Húúúú! Akkó' biztosan Te a Chuck Norris vagy! :-)

davidsharp 2010.02.17. 12:11:35

Pofonok és nők?

Megyünk Budapest egyik legforgalmasabb útján. A másik sávban, tőlem jobbra, egy X6 -os bömöst hajtó "üzletember/befektető" csúnyán bevágott egy csaj kocsija elé. Utána ordítás, k*rva anyázás. Két lámpával odébb a csaj kicsit hátrábbról előretipegett a kopaszhoz, az már készülődött, hogy beszóljon és leengette az ablakot. A csaj odaér, az ember nyitja a száját, hogy folytassa a verbális mocskolódást, de nem sikerült neki.

A csaj ugyanis az ajtón keresztül akkora pofont b*szott le, hogy az ember lefejelte a kormányt. És utána még a kinyíló ajtót is rácsapta az ember lábára vagy kétszer.

Saját szememmel láttam, mert pont melletük álltunk.

VVICC 2010.02.17. 12:11:35

@Editor Bob:
Hülye,

és még dicsérjék is meg?

te se vagy 100as

This_is_Sparta (törölt) 2010.02.17. 12:13:38

@WeryWickedWitch: Mentségére legyen mondva, nem túl szép látvány, ha az emberből kibújik az állat az öltöny, meg a nyakkendő mögül.

xxxpeti 2010.02.17. 12:14:37

Nagyon király a sztori! Teljesen jól kezelte a dolgot a pilóta és srác is a megállóban!!!

Márai Coelhó · anygyalszarny.blog.hu 2010.02.17. 12:15:41

Az ország elvadult állapotát mutatja, hogy a történet végén pofozkodó férfit egyesek pozitív figurának tartják. Szerintem ez egy szánalmas történet, sok frusztrációval, inadekvát konfliktuskezeléssel, erőszakkal, pozitív hősök nélkül.

Coyote82 2010.02.17. 12:18:49

@Tarkin kormányzó: mihez kepest vagy bekes?
Egyebkent hasonlo embernek tartom magam, nyitott, nyugodt ember vagyok, de ha elszakad a kotelidegzetem, akkor kurva vilag van. Neha magam is megbanom. Ez se jo... :(

Father Justice (törölt) 2010.02.17. 12:19:16

Tökéletes. Így kell ezt csinálni a nőnek látszó élőlényekkel.

This_is_Sparta (törölt) 2010.02.17. 12:19:23

@Márai Coelhó: Pedig barátom sok ember csak az erőszakból ért és hiába idéznél nekik, akár Coelho-tól, akár Máraitól! Az inteligens érvelést a gyengeség jeleként fogják fel és csak annál rosszabb!

CyberPunK 2010.02.17. 12:19:33

@Márai Coelhó: Azért egy indoklást is ideböföghetnél.

This_is_Sparta (törölt) 2010.02.17. 12:21:33

@Bésanyi: Sőt, ha az intelligenst két l-le írom, akkor sem...! :-)

APImásik 2010.02.17. 12:21:50

:D
dzsá... kérem ezt a söfőrt a kökire is... meg újpestre is... meg 1-2 volán buszra is:)

:)

This_is_Sparta (törölt) 2010.02.17. 12:24:41

@lebowski71: A Föld lapos!? Én úgy tudtam, hogy banán alakú!

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2010.02.17. 12:26:00

Szánalmas csírák éreznek örömöt, ha vernek egy lányt.
A buszvezető az utasért van.
Nem azért, hogy az utassal pucoltassa a buszát.
Aki fizet, annak van igaza.
Sötét kommentelők járnak ide.

rexter 2010.02.17. 12:26:32

fasza sztori, ha igaz, ha nem. :D:D

tuttitiz84 2010.02.17. 12:26:51

Némelyik külvárosi picsa... mind egyforma!

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.02.17. 12:31:15

"odalépett a köpetet elhelyezõ lányhoz. Megragadta két kézzel, felemelte a levegõbe, odalépett a busz ajtajához és szó szerint a lánnyal letörölte a köpést."

Pontosan! Így kell ezekkel viselkedni.

uhhh (törölt) 2010.02.17. 12:34:50

@simonmondja.:
a normális emberek is éreznek örömöt,ha egy ilyen lényt csapnak meg.

Accordion 2010.02.17. 12:35:06

@Bésanyi:
Urban legend újrafogalmazó és posztoló-e vagy?

Brainstormer 2010.02.17. 12:35:34

Ez a kamusztori már évekkel ezelőtt odapörgött hozzám e-mailen...

randomburvi 2010.02.17. 12:37:06

Amelyik férfi nőt megüt, az pont olyan mintha állatot, gyereket ütne.Szar alak. A nő ( némi kivételtől eltekintve) nem üt vissza. Akkor legyen ily nagy a pofátok a nők megütéséről, ha saját súlycsoporttal kezdtek, olyannal aki vissza is üt, és nem elsomfordál, neadj isten vérző szájjal marad a földön.
És ennek semmi köze az egyenjogúsághoz, feminizmushoz, stb. Hogy a pöcsbe jött az ide? Ha egyforma jogaink vannak, akkor a nálunk kétszer-háromszor erősebb és nagyobb pasik simán megüthetnek, mert mondjuk beszólok nekik? Szép világ vazzeg. Ha nem megy a verbális visszavágás ( kevés hozzá az IQ) akkor üssük meg a csajt. Fain.

BLovi 2010.02.17. 12:38:56

"egyikük kutyája ( nem tom a típusát, de jó nagy volt )"

Mondjuk engem érdekelne a kutya "típusa":) mert pl. házörzőnek nem ilyet vennék...azért a kutya általában megpróbálja megvédeni a gazdáját akkor is ha az idióta.

benkoo 2010.02.17. 12:40:51

végre egy jó történet... párszor lehetne még élőben ilyen.. egyből jobb lenne a neveltetése sok embernek.

CyberPunK 2010.02.17. 12:42:44

@burvinyek: Ne szóljon be a nő, főleg alpári stílusban, és akkor nem lesz bebaszva az orcácskája. Szerintem tiszta ügy.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.02.17. 12:49:43

@Editor Bob: FASZKALAP KÖCSÖG VAGY!

Na, ez megmozdított benned valamit?
Ha szerinted egy ilyet szó nélkül tűrni kell, és elsomfordálni, akkor nyugodtan akaszd ki magadra a "lábtörlő" feliratot.

tomi257 2010.02.17. 12:50:02

ha a sztori igaz ötcsillag a soförnek. de a srác, hm, nem tudom... nöt verni valahogy ciki, akkor is ha hülyepina. csak mocskos lehetsz az ilyentöl, tanulni pedig úgyse tanul.inkább szépen ignorálni kellene. az fáj a bunkóknak a legjobban.

randomburvi 2010.02.17. 12:52:45

@CyberPunK: Te még senkinek nem szóltál be életed során? Akinek beszóltál, az megütött? Hagyjuk már. Nőt, gyereket, állatot csak szarzsákok ütnek.
A köpet busz oldaláról eme módon való letörlésével viszont nincs sok gondom, bár a sofőrnek erre joga nem volt.
Bár tény és való, sem buszt nem szoktam leköpködni, sem kisebbet, gyengébbet ütni, így ehhez a témához biztos nem érthetek. Bezzeg te.

2010.02.17. 12:53:25

volt berletuk?
es volt naluk jegy, hogy a kutyanak is lyukasszanak?

rulla 2010.02.17. 12:53:40

@Editor Bob: Ismered-e a mondást? Miszerint, ha egy nő van olyan pofátlan, mint egy férfi, akkor meg is érdemli, hogy férfiként bánjanak vele.

histar007 2010.02.17. 12:55:23

Ennek a csajnak megmagyarázni, hogy helytelen volt amit tett, kb annyit érne mint elmagyarázni ugyenezt a wc ajtónak. A kutyája előbb értené meg. A saller viszont egyetemleges, minden nem és kultúra ért belőle.
Amúgy a bringának jó napja volt, zsuvás lett a ruhája a saját nyálától és busztól, és még a smink is elkenődött egy gyors tenyértől.
Hétfő reggelt így kezdeni...

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.02.17. 12:55:23

Nem mondom, hogy nem tudok azonosulni a sofőrrel. Fönntartásokkal ugyan, de talán a behúzó hapsit is megértem.

Mindez azonban mellékes.

Az nem fér a fejembe, hogy milyen egy kutyus az, aki csak úgy nézi, hogy így bánnak a gazdival? Lehet, hogy ő is tudott egyet-mást?

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.02.17. 12:55:59

Nem mondom, hogy nem tudok azonosulni a sofőrrel. Fönntartásokkal ugyan, de talán a behúzó hapsit is megértem.

Mindez azonban mellékes.

Az nem fér a fejembe, hogy milyen egy kutyus az, aki csak úgy nézi, hogy így bánnak a gazdival? Lehet, hogy ő is tudott egyet-mást?

Morci úr · http://suttyok-ket-kereken.blog.hu 2010.02.17. 12:57:37

Abszolút kamu. Bár jól hangzik nem vitatom.

andreasue (törölt) 2010.02.17. 12:58:41

Pilóta a repülőn van.
A buszon sofőr, fosőr, vagy benzinzsoké.

Editor Bob 2010.02.17. 12:59:37

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

Te egy kretén vagy. Nőt azért, mert esetleg verbálisan sérteget, nem ütünk meg, pláne nem egy hatalmas pofonnal. Ha ezt nem tudod felfogni, az a te bajod, ettől még szar alak maradsz.

randomburvi 2010.02.17. 13:00:49

@rulla: ha egy nő van olyan pofátlan, mint egy férfi, akkor meg is érdemli, hogy férfiként bánjanak vele.

A kérdés csak az, hogy ha ez a csaj nem csaj, hanem egy 2 méteres kopasz, egy másik ugyanolyannal a jobbján, meg 2 harci kutyával, akkor a sofőr leszáll-e? Pofozkodós fiú pofozkodik-e? Mert ha nem, akkor a lényege a dolognak, hogy a gyengébbet meg merjük ütni, fel merjük törölni vele a köpetet, mert nem üt vissza.
Érted-e?

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.02.17. 13:02:12

"Nőt, gyereket, állatot csak szarzsákok ütnek."

1. a picsa a viselkedésével KIIRATKOZOTT a hölgyek soraiból.
2. Nem lett a sofőr által megütve, csak rongyként lett felhasználva - tulajdonképpen az is. Van ilyen kifejezés is, hogy rongyember.
A SAJÁT mocskát tüntették el vele.

titan 2010.02.17. 13:02:56

@burvinyek: hülye-e az, aki beszól egy nálánál kétszer-háromszor nagyobb embernek? Pofátlan-e, ha ezt annak tudatban teszi, hogy a másik puszta illemből nem fogja megtorolni?

WhiteFalcon 2010.02.17. 13:03:19

Ez tényleg jó story - ha igaz. A lány meg majd megírja a bkvfigyelőn a saját verzióját. :)

CyberPunK 2010.02.17. 13:03:53

@burvinyek: De, beszóltam. Nálam nagyobbnak is, és picsáztak is el emiatt már. De olyat sose mondtam, hogy bebebe, nem üthetsz meg, mert kisebb vagyok.

satho 2010.02.17. 13:13:24

Kamu sztori egy szavát sem hiszem.... és szar is.

Blava 2010.02.17. 13:13:37

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: Chuck Norris, haggyámá... Jack Bauer félkézzel elintézi!

randomburvi 2010.02.17. 13:13:47

@titan: ácsi. Nem megütötte, annak a tudatában, hogy úgyse üt vissza a pasi. Hanem beszólt. Pasi is szóljon be, alázza porig az IQ-val, mit bánom én...na de beszólásért kurvanagypofon?
Vazzeg, ha annyiszor megütnének minden nőt és férfit, ahányszor beszólnak valakinek, másból sem állna az életünk, mint verekedések sorozatából.
Továbbra is fenntartom tántoríthatatlanul, hogy amelyik férfi nőt üt, az egy csíra. Részemről téma lezárva, megyek megverem a barátnőmet, mert tegnap beszólt, nem kicsit,nagyon... kisebb nálam, jóval gyengébb is, verekedni sem tanult. Mit faszoljak, odabaszok egyet.

nemnormális 2010.02.17. 13:15:15

úristen még szerencse hogy a 12-ben lakom..

Zoll 2010.02.17. 13:16:05

Hhuuhh... jó sztori, valóban szívet melenget.
Vissza adja a hitet.
Show no mercy.

kacce 2010.02.17. 13:16:21

Jo tortenet, remelem igaz.

Ha egy no olyan alparian beszel, mint a fenti tortenet szereploje, akkor nincs semmi baj azzal, hogy kap egy jo nagy pofont. Megerdemelte.

lüke 2010.02.17. 13:18:10

gyönyörü............
Magyarország benned van

belekotty 2010.02.17. 13:21:54

Nagyon helyesen tette a sofőr. Én megtapsoltam volna. Különben is a sofőr köteles a busz tisztaságát megőrizni. :-))

Tomi1973Wien 2010.02.17. 13:22:00

@burvinyek: kis pöcs lehetsz, mert te biztos csak hallgattad volna, behuzott fejjel, farokkal... ahogy azok randaliroznak, kopkodnek...stb... mert nem mersz megszolalni....

genyamagyar 2010.02.17. 13:22:03

@burvinyek: meg kéne indokolnod, hogy nőt miért is nem ütünk meg?

belekotty 2010.02.17. 13:23:01

@burvinyek: Én sem ütök meg nőt, de a nők ezzel visszaélnek.

ÁkiBáki (törölt) 2010.02.17. 13:23:53

@burvinyek: érti, érti csak még nem látott ilyet buszmegállóban.
Az általad vázolt típus általában nem busszal jár, pláne párban.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2010.02.17. 13:23:56

@kacce:
A nő az utas, te gyökér.
A buszvezető kinyalhatja.

Tomi1973Wien 2010.02.17. 13:24:19

nah, most ertem a kommentek vegere.... sztem a soför is es a pofonoszto srac is helyesen viselkedett... meg akik fenntebb meselik az egyik-masik idiota rendberakasat... tobb ilyen ember kellene...

belekotty 2010.02.17. 13:25:13

@satho: Akkor ne írkáljál ide, troll!

céerem 2010.02.17. 13:25:44

Ez nagyon jó sztori!
@tomi257: Szerintem jogos volt a pofon.
A kutyus viszont mérete ellenére visszafogott lehet :-)

2010.02.17. 13:26:10

@burvinyek: neveletlen kutya, aki a lábadba mar. nevelni kell. te ostoba vagy, neked is kijár a verés. ha már a szüleid nem tették meg.

escaper · http://elinnen.blog.hu 2010.02.17. 13:26:48

Egyszer egy lany nem ert el egy buszt. Latta, hogy tele van, a sofor is intett, hogy nem ferne fol. A lany nem kopte le, a sofor nem elt vissza a testi erejevel, a lany nem kotott bele masba, aki nem kepelte fol.
A tobbiek nem orvendeztek egy olyan sztorin, amiben 4-5 civilizalt emberekre nem jellemzo akcio van.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2010.02.17. 13:26:48

@Tomi1973Wien:

Itt mindenki hülye?
Tízezer forintos bérletek mellett bevágják az ember orra előtt a buszajtót és még meg is verik?
Ez szerintetek a helyes?

2010.02.17. 13:27:12

@burvinyek: hiába szól be, abból se tanul a picsa, csak mégjobban tűzet fog fújni. értetlen, szájkaratéból nem tanulja meg az illemet. : |

genyamagyar 2010.02.17. 13:27:48

@simonmondja.: remélem téged vagy a gyerekedet is leköpi egy ilyen luvnya. Aztán majd simogathatod a lelkét, hogy "jaj, de hiszen ezt nem szabad! Kérem disztingváljon!".

Plumper 2010.02.17. 13:27:54

ezt nevezem nevelésnek!

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2010.02.17. 13:28:19

@Bölcs Ész:

Te meg illemet akarsz tanulni egy verekedő alkalmazottól?
Na, jó, ez már sok.

Kerámia_53 2010.02.17. 13:28:50

Gratulálok a sofőrnek és a másik srácnak is!!! Több ilyen EMBER kellene, hogy a helyükre tegye az ilyen elkényeztetett, büdös kis k.rvákat!

genyamagyar 2010.02.17. 13:28:54

@simonmondja.: igen, ebben az esetben helyes! Sőt, egy évig ne is utazhasson tömegközlekedéssel.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2010.02.17. 13:29:13

@genyamagyar:
Remélem téged is megver egy buszsofőr és megtanulod, mi szerinte az illem egy fizető utasnak.

titan 2010.02.17. 13:29:24

@belekotty: Abszolút nem mind. Egyébként én is így vagyok vele.

megint 2010.02.17. 13:29:27

Helyes, ezek nem nők voltak, azok ilyet nem csinálnak, két közönséges agyhalott neveletlen szajháról volt szó

Dr_utcai_arcos 2010.02.17. 13:31:22

@Hegyirablo: nekem legalább 15 különböző ismerősöm látta már. ennyi a valóságalapja. mint a katonatörténeteknek...

2010.02.17. 13:32:06

@simonmondja.: na mondjad, kitől és hogyan kell tanulni illemet?

(ha illemet ne is, de legközelebb ilyen picsa meggondolja, hogy hogyan viselkedjen... ne püföli a buszt, nem köpdösi a buszt stb.)

Kerámia_53 2010.02.17. 13:32:27

Ja és a hülye picsát védőknek üzenem: legközelebb a kocsijukat borítsa be a köpése és a gyermekük anyját illessék olyan szavakkal, mint a HP a buszvezetőt!

Démonmac1 2010.02.17. 13:32:59

Akár igaz akár nem, tetszik.
Véleményem szerint a sofőr helyesen járt el.
A srác esetében picit vitathatóbb - de a nevelő célzatú pofon érett egy ideje.
Ahogy szokták mondani: "ott is jó helyen van a"

nem köpködünk na.

Tomi1973Wien 2010.02.17. 13:33:11

@simonmondja.:

mert te tudod, hogy:

a. berlete volt a csajnak, a masiknak es a kutyanak

b. leiras szerint nem volt a megalloban a csaj, az ajtok becsukasa es elgurulaskor ert oda

c. nem fert volna fel

d. a tobbi 10eFt-ois berlettel rendelkezo utas a tomott buszon orult volna egy mellejuk feltolakodo trionak....

eh... a velemenyem fenntartom... az adott szituacioban a sofor es a pofonoszto helyesen cselekedtek....

orient 2010.02.17. 13:33:41

megjegyezném, legjobb poszt eddig idén. Politika és celeb mentes. Mindennpi történet ami rámutat, hogyan kell megnevelni a fiatalokat akiket elmulasztottak az iskolában de leginkább sajnos OTTHON!

Jó lecke volt tanult belőle a csaj.

Coyote82 2010.02.17. 13:34:23

@burvinyek: helyes, ne faszoljál, bassz oda.

pavor nocturnus 2010.02.17. 13:34:52

Bár a történet nyilvánvalóan nem valós, mindazonáltal hipotetikusan ide illik azon megjegyzésem, miszerint buszvezető ne takarítson má' feltehető utassal, s feltehető utas ne verjen má' másik feltehető utast, különös tekintettel arra a tényre, hogy az egyik feltehető utas a történet tanúsága szerint feltehetően nőnemű volt... Egészségetekre kívánom a torokköszörülős slejmes harákolást...

2010.02.17. 13:36:57

én egyszer a metrorol szállította le két kiscsajt mert szerintük a pokémon az szar, ez olyan 2002 környékén lehetett
mondtam a metropilótának hogy álljá meg erre ledobtam őket a kurva anyjukba és hajtottunk tovább, majd azokat akik nem tapsoltak nekem utánuk dobtam, a kökin összesen 2 ember maradt az egész szerelvényen én meg a pilóta de az is ahogy hallottam otthagyta az állását állítólag most mint vona gábor dolgozik

titan 2010.02.17. 13:37:37

@simonmondja.: mint fizető utas, összeretkezett, összeköpködött buszon utaznál inkább, vagy tisztára töröltön? :)

orient 2010.02.17. 13:37:44

@simonmondja.: nem helyes viszont köpdösni sem az meg rugdosni. Helyzettő függ. A leírt helyzetben helyes volt. Én nem egyszer fel sem szállok a 10e ft-os bérletemmel ha látom hogy heringesdoboz van hanem vagy gyalogolok vagy másik utat választok. Volt olyan hogy le is szálltam a buszról mert idegesít hogy 5-n a számba lihegnek! Tehát valszeg jogos volt, egyébként meg nem is volt a megállóban mikor elment. Nem várhat meg minden 3 utcáról rohanó ordibáló embert csak mert akkor minden megállóban 1 órát állna.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2010.02.17. 13:37:54

@Tomi1973Wien:
Mert te tudod, hogy nem volt.
A tömött buszon meg jó, ha a felének van.
Ki nem szarja le, hogy mit szólnak még egy utashoz?
A buszvezetőnek az a dolga, hogy buszt vezessen, nem az, hogy köpéseket töröltessen le az utasokkal.
Nem is csodálkozom, hogy időnként megagyalják őket.
Ha faszi köpköd, akkor annak tapsolnátok a buszvezető pedig a pöcs lenne, aki nem nyitott ajtót.
Mondom, hogy itt mindenki csíra, aki fél az anyjától és ezért örül, ha nőket vernek.

pavor nocturnus 2010.02.17. 13:38:57

@kábítószert minden anyának!: Ecsém, ilyen embör köll az elbaltázott magyarihonba...

titan 2010.02.17. 13:39:12

@burvinyek: ülj már fel a lóra, ahelyett, hogy átugrálnál fölötte...

genyamagyar 2010.02.17. 13:41:04

@simonmondja.: Ha megérdemlem a sallert, egy szót sem fogok szólni.

Tomi1973Wien 2010.02.17. 13:42:41

pont lexarom, hogy volt vagy nem volt berlete, ennek semmi koze az irashoz.

az adott szituacioban (a sajat velemenyem szerint) tokeletesen megfelelo volt a 'nepneveles'. s ezt tovabbra is fenntartom.

a te 'vedoi' magatartasodbol arra kovetkeztetek, hogy szerinted helyesen cselekedett a leanyzo, mikor lekopte a buszt, mikor racsapott a buszra es mikor beszolt a sracnak. ezert semmifele szankcio nem jar, nyugodtan csapkodjanak es kopkodjenek az emberek.

egyelore ennyi, a konkret temahoz tartozo kerdesem feled. aztan ha valaszoltal, jon a tobbi.

Analyzer 2010.02.17. 13:44:01

@burvinyek: az ilyen "liberalis" al-intellektuel arcoktol mint Te, tart ott a vilag, hogy ez az eset egyaltalan elofordulhatott. Hogy a lanynak egyaltalan megszuletethetett a gondolat a buta fejeben, hogy lekopje a buszt, es a vegen elcsattanjon a pofon. Ez pont a Ti hibatok. Az en idomben ha rossz voltam a suliban, megkaptam az intomet, otthon meg apamtol a sallert. Es igaza volt, ereztem mar akkor is, tehat kicsiny gyermeki lelkem nem tort kette az atrocitas hatasara, es nem a JOGAIMON kezdtem elmelkedni. A az ilyen emberek alsagos, szemforgato magatartasa a szornyu, mikozben nem realizaljatok, hogy Ti engedtetek ki a palckbol a szellemet a fenenagy toleranciatokkal. Itt az eredmeny: ilyen felnottek!

Káposztakukac 2010.02.17. 13:45:20

egyszer egy büdös, ocsmány, részeg hajléktalan felszállt a dugig teli villamosra és elkezdte hangosan inzultálni az utasokat. akik persze kussoltak. amikor lebasztam az illetőt, akkor még én voltam a fasz, és miért nem hagyom békén... ennyit erről a társadalomról.

zyl187 2010.02.17. 13:46:09

ez nagyon régi... de jó

genyamagyar 2010.02.17. 13:47:31

@simonmondja.: Igazad van, lehessen köpködi! Esetleg szarral is megdobálhatnák az ablakot! Sőt, fossák össze az ülést, ha akkor jön a rá a "hölgyekre" a híg fosás!

orient 2010.02.17. 13:48:24

mellesleg én voltam a lehető legrosszabb gyerek akit el lehet képzelni, nem részletezem miket csináltam mert sok minden már bűncselekmény kategória. Hogy lettem normális, tisztességes, rendes embÖr? Úgy hogy a fater jól megvert állandóan mikor rossz fát tettem a tűzre. Nagyobb dolgokért persze. Működött? Igen. Hálás vagyok érte? Igen. Ma sajnos ez nincs meg, nemhogy nem nevelik KI a gyerekből, hanem egyenesen a szülők nevelik RÁ hogy így viselkedjenek...

dtk74 2010.02.17. 13:49:19

@Márai Coelhó: Te beszéld meg vele hasonló szituációban. Ha sikerül, érezd úgy hogy igazad volt.

orient 2010.02.17. 13:49:29

@Káposztakukac: utólag köszi, én nem voltam ott :)))

2010.02.17. 13:49:46

Szeretem a városi legendákat!
Mindig két különálló, sokszor egymás ellen való nézetet ütköztet, amin lehet órákat csámcsogni!

Ha igaz, ha nem, akkor is el tudom képzelni ezt a sztorit, mert sok nő nagyon gusztustalan undorító ocsmány módon tud viselkedni.
Olyan dolgokat engednek meg maguknak, mondván ők a gyengébbik nem, tehát őket nem bántja kutya se, hogy az már borzalmas.
Kiharcolták maguknak a nők az egyenjogúságot, és vissza is élnek vele nem kcisit. Ők egyenjogúak, ha éppen gy szeretnék. Különben pedig tartsd tiszteletben h ő nő! Ha ugat v hisztizik v segíteni kell neki, akkor tartsd tiszteletben, ha éppen viszont az ő előnyére szolgál az egyenjogúság akkor viszont nem kell tiszteletben tartani az ő női mivoltát.

Ezzel van a baj, nem a szimpla egyenjogúsággal!

megint 2010.02.17. 13:49:51

simonmondja, nem , akkor is ugyanolyan primitív, közönséges embernek tartanám ha faszik lettek volna , nőket nem vertek itt ha jól olvastam, ugyanis ez nem verés volt, sőt nők sem voltak, ezek ketten 20 év múlva egymást fogják ütni a mónika showban.

Picur87 2010.02.17. 13:50:18

Az legalább tuti, hogy a csaj nem köp le több buszt és nem szólogat be vadidegeneknek:D Többet ért mindkét megoldás így, mintha szóban oktatták volna ki,mert a leírtakból ítélve nemigen lehetett volna elhatolni az agyáig. :)
A srác meg nem azért ütötte meg, mert lány, ő meg fiú és megteheti, hanem mert érezte, hogy csak így tudnak kommunikálni úgy, hogy a csaj megértse a mondandóját :) Ha egy másik fiúról lett volna szó, sztem ugyanúgy megpofozza.
Egyébként meg nőnemű lény ne viselkedjen ilyen alpári módon... még a kutyája sem vette emberszámba

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2010.02.17. 13:50:34

@Tomi1973Wien:
Pont leszarom, hogy helyes-e amit csinál.
A buszvezető is leszarja.
Csak azért erőszakoskodott vele, mert ő volt erőfölényben.
Nem másért.
Ezért viszont kirúgnám az állásából.
A fiúcsapat is azért verte meg a lányt.
Ha utcai harcos legények jöttek volna a kutyával, akkor nem verik meg őket és nem gond a köpés.

Úgyhogy amit helyesnek tartotok, az az, hogy verje meg egymást, aki tudja.
Ezt még illemnek is hívják egyesek.

dtk74 2010.02.17. 13:51:05

Megjegyzem a buszvezetők dolga a köpések takarítása, meg minden egyébé, a busz tisztán tartása munkaköri feladatuk. Ennek tudatában mondja valaki, hogy nem kezelte helyén a dolgot.

pavor nocturnus 2010.02.17. 13:51:36

@genyamagyar: Amennyiben az említett hölgyeknek fosni támadna kedvük a köztéren, úgy csak annyit tennének, mint a budapesti ebek zöme, akiknek ürülékét a cipőtalpadon otthonodba szállítod... Legyen má' annyi joga nekik is, mint bármelyik szottyos kutyának, há' nem...?

index-cenzura.biz 2010.02.17. 13:52:00

hát, ha a kommunikáció csődjéről szólt ez a post, akkor brávó.

dtk74 2010.02.17. 13:54:53

@simonmondja.: Ha teszem azt téged leköp egy 45 kilós gizda csávó, te pedig vagy 90 kilós erőfölénynes, akkor megbeszéled, vele, vagy szó nélkül tűröd?
Fordított súlyállapotnál megértem hogy ideológiát gyártasz a beszarisághoz (bocsánat túléléshez), mivel nem mersz visszaszólni.
Érdekelne mi az illedelmes eljárás szerinted ebben az esetben, azt a verziót is kalkulálva, hogy a köpködő, beszóló ember nem akar illedelmesen beszélni veled. Másik orca nyújtása? Ugyan már..

Tomi1973Wien 2010.02.17. 13:55:19

sajons akkor pont nem erdemes veled vitatkozni, tudod, fegyvertelenekkel nem teszem. pont gyenge vagy. én a konkret esettel foglalkozom, es ezt helyesnek tartom, te meg elvonatkoztatsz, meg mindenfelet kitalalsz. MERT NINCS IGAZAD :-D

nem baj, en azert felebarati szeretetbol sajnallak...

off
...es javaslom neked, meg a nagykupac hyperliberalistanak, hogy mindjart vigyen haza pár hajlektalan buzbombat is, es dedelgessek oket otthon.
off

2010.02.17. 13:56:07

@simonmondja.: igen. A vállalat nem azért van, hogy leköpjék. A két ribanc helyre lett téve, alleluja. Másokat is többször! Hajrá igazság, a jogot mög meghagyjuk simonjogvédőnek!!

dtk74 2010.02.17. 13:56:24

@simonmondja.: Ja, és Bruce Willis képét cseréld le valamelyik Gandhira, legyen önkritikád, önismereted.

2010.02.17. 13:58:14

@Tomi1973Wien: igen, úgy van, szarják tele a alkását, hisz a vendégnek joga van hozzá!!

Én ezt megcsinálnám oktatófilmnek és bemutatnám a 8. osztályban.

vivax 2010.02.17. 13:58:25

Ugyan olyanok vagytok ti is itt páran, mint a köpködős buxa, azzal a különbséggel, hogy ti az internetet köpköditek-szarjátok tele a nagy semmitmondó-okoskodó balfaszságaitokkal egy buszajtó helyett.
:P

orient 2010.02.17. 13:58:30

@simonmondja.:
1. nem verte meg a buszvezető hanem letörölte vele az ajtót. Ettől semmi baja sem lett.

2. A srác magánember nem utas. Ő sem vert meg csak kapott 1 pofont. Valószínüleg nem ököllel csak egy tenyeres szülői maflást hogy tudja hol a helye.

A mi házunkban is van egy csaj aki valamiért pikkel rám és családomra. Pedig jó szomszédok vagyunk sokszor adunk dolgokat ha kifogynak valamiből, néha még pénzt is kölcsön (kis összegben, pl 1000 ft) Kislány felnőtt, 17 elfelejtette mindezt és beszólogat nekem is feleségemnek is poénból mert olyan kedve van és jókat röhög miután elküld az anyám valagába csúnyább szavakkal. Szívem szerint én is lekevernék neki egy jó nagyot mert megérdemelné, csak nem teszem mert a családjával jóban vagyok és tudom próbálják ők nevelni nem sok sikerrel. Én is nőverő vagyok, ha kap 1 apait mert a feleségemet rendszeresen mocskos kurvának hívja jó viccből? Előttem? Hol a határ? Akárki azt csinálhat amit akar csak mert úgy tetszik?

Analyzer 2010.02.17. 13:58:55

@simonmondja.: a Te logikadat kovetve, apam is azert adta asallert, mikor qrva rossz kolok voltam, mert folenyben volt, semmi masert. Igaz? A buszvezeto sem a kopkodesert. Alapjaban nyilvan azt figyelte a fulkejebol, hogy ki a kornyeken a leggyengebb, es baromira bejott neki az elet, mikor a ket lanyt eszrevette. Valoszinu akkoris megallt volna, ha nem kopkodnek, mert rajott, hogy veluk szemben folenyben van. :) Vazze, menj orvoshoz! :)

orient 2010.02.17. 14:00:34

@orient: Javítva: A srác magánember, UTAS. Ő sem verte meg...

Tomi1973Wien 2010.02.17. 14:00:43

@orient: sztem beszeld meg az apjaval, es kerj 'engedelyt' egy jokor elhelyezett egeszseges, nevelo hatasu pofonra.

megint 2010.02.17. 14:04:00

Ez a simon hol olvasta, hogy elverte a buszsofőr a két lányt, letöröltette vele az ajtót, ennyi történt.
Lehet, hogy ez a simon volt az egyik nő, vagy a kutya.

Cliff 2010.02.17. 14:04:29

csak nem kisebbsegi volt??

petyya 2010.02.17. 14:06:35

Sztem a sofőr is és a srác is helyesen járt el! Persze most jöhetnek a kommentek hogy csajt nem ütünk meg de egy ilyen csajnak számit????
Lebasztam volna neki én is két akkorát hogy a fal adta volna a másikat! Jah és olvastam itt a kommentek között hogy 10 rongyért ne csukják be az ajtot az utas elött mondjuk szerintem sem de am honnan tudja a kommentelő hogy volt bérlete? esetleg az anyukája irt???

dildozer · http://www.youtube.com/watch?v=AwIY4PRIp4s 2010.02.17. 14:07:04

hannaibal lecter pedig a saját agyukkal eteti meg a vele udvariatlankodó embereket.

megint 2010.02.17. 14:11:40

Cliff, ahhoz kevesen voltak.

Tarkin kormányzó 2010.02.17. 14:14:22

@Coyote82: Békés vagyok, de nem lábtörlő. Az emberi ostobaságból adódó hülyeséget egészen jól elviselem, mivel sok buta ember van. Ilyenek és kész. A szándékos szemétséget viszont nem tudom tolerálni. Nos, elég sok bajom volt ebből az iskoláimban is, de az idő engem igazolt. Nincs miért szembeköpnöm magam és sikeres vagyok.

szagergo 2010.02.17. 14:18:15

Hehehehe. Ez nagyon jó! Idilli életkép a "fővárosról". :D

Nor 2010.02.17. 14:19:01

Én a "gyengébb" nemhez tartozom, de én is szívesen lekevernék egy ilyennek (már a köpésért is)!

Bejjja 2010.02.17. 14:23:25

@BLovi: Én se házőrzőnek tartom a kutyát, és még sok tízezren nem. És nem jön szembe mindennap száz ember akinek kiképzett kutyája van az ilyesmire. Az utcára nem "fegyverrel" megyek, mert bármelyik percben bárki megtámadhat. Szép is lenne. Elvileg biztonságban vagyok, ha pedig megtámadnak, inkább számítanék az emberekre, netán rendőrökre /márha többször lehetne látni cirkálni őket / minthogy fegyverrel, kiképzett kutyával, stb-vel felszerelkezve közlekedjek.

Mellesleg néha kinyílik az ember zsebében a bicska némely ember viselkedésén /mindegy hogy csaj vagy pasi/. Némely csajnak én is lekevernék egyet, annyira irritálóak tudnak lenni. Visszaélnek a nemükből adódó kvázi előnnyel. Tény, hogy nem fair egy ötször akkora pasinak egy nyikhajon keménykedni, de egy füles néha kijózanító. A nők is pofán vágják nem egyszer a pasikat. Nekik lehet? Senkinek se lehet.

Én sem pártolom, hogy ha valaki szövegel, azt üssék. Viszont előbb utóbb ha sokat pofázik, vagy kötözködik valaki, számolnia kell azzal, hogy mások megunják. Alapból nem a mi dolgunk mások megnevelése, hanem a szülőké, de hát az élet is nevel és ad néhány büdös nagy pofont, amiből vagy tanul valaki, vagy...

2010.02.17. 14:24:56

@simonmondja.: egy hülye neomarxista vagy.

kekegsm 2010.02.17. 14:25:13

Basszus, ha a sofőr nő lett volna, a köpködő egy kopasz kigyúrt, a beszélgető társaság pedig apácák, és ugyanigy folyik le a cselekmény, simonmondja akkor is ugyanilyen véleményen lenne?

2010. Női egyenjogúság van. a Nőnek ugyanannyi joga van a pofonokhoz, mint a férfinak.

Egyébként ez nem nő, az ilyenek nem nők, hanem neveletlen suttyók, akiket 2500 éve még ledobtak volna a Taigetos-ról. Engem is hagyott ott a busz, pedig az tele sem volt. Nem köptem le. Be sem szóltam, be sem mutattam. Pofont se kaptam. Most én egy bunkó szarházi vagyok?

2010.02.17. 14:25:29

@szagergo: mert szegedi, ózdi vagy a debreceni vonalon csupa angolkisasszonyos stíl dívik mi? Ütődött vidéki barom!!

szergej-szergejevics 2010.02.17. 14:31:41

A buszvezető karakán gyerek. Sok ilyenre lenne szükség. A kis kurva pedig megkapta a magáét. Én is benyomtam volna neki egyet. Na ez az az eset, hogy a pina biztosan elgondolkodott és tanult belőle, legközelebb ilyet biztosan nem fog csinálni, mert nem akar hasonló helyzetbe kerülni.

Bejjja 2010.02.17. 14:34:03

@Hivatásos beszólóművész: valami hasonlóra céloztam. Egyébként egy nő nem csak attól nő, hogy biológiailag mindene megvan. Ahhoz kell alapvetően egy felnőttként való viselkedés, értelem, belső kisugárzás, intelligencia, és szív. Ezek nélkül ne is várja el senki hogy nőként kezeljék. Az egyenjogúság nem egyenlő azzal, hogy én is vagyok olyan tökös f@sz, mint a másik, vagy hogy köpök én is olyan messze, vagy fingok akkorát mint a másik nem.

Bocsi, csak a lényeget nőiesen nem tudtam volna érzékeltetni :-)

bass.gitár 2010.02.17. 14:38:04

@simonmondja.:
Mit tennél azzal az emberrel, aki leköpi az autódat? Vagy beleköt a gyerekedbe, vagy valamelyik családtagodba? Trágár módon beszélne veled, vagy a feleségeddel. Elkezdené szidni a szüleidet, mikor tudod, hogy neked van igazad?
A szülők nagy része nem neveli a gyerekét. Örülnek, ha van munkahelyük és dolgozhatnak. Este, vagy reggel fáradtan esnek haza. Örülnek, hogy hazaértek. Pár szó után pihennek.
Az iskolákban lassan tilos a nevelés. A tanárokat verik a szülők és lassan a diákok is. A trágár beszédért nem büntethetők a diákok, az iskolák örülnek, ha van kit tanítani. Ha beír a tanár, a szülő visszaír, nem nevelni, tanítani! Elvesztheti a tanár az állását, ha nevel, számonkér!
A munkahelyen, és a mindennapi életben jönnek elő a gondok. Nem tudnak alkalmazkodni a padból kikerülő diákok!
Legalább arra a kérdésre felelj, mit tennél azzal az emberrel, aki leköpi az autódat, trágárul beszél veled vagy családod valamelyik tagjával, esetleg tagjáról?

Bejjja 2010.02.17. 14:46:05

@bass.gitár: a fene nagy liberalizmus következménye. Mindenféle tekintély ma már közröhej tárgya. A törvények is a bűnözőket védik. Azt a sok idióta emberjogvédőt mind szembesíteném a f@szságukkal. Éljék át ők is, amiről ugatnak de saját tapasztalatuk nincs.

A diákok a jogaikat marhára tudják, de a kötelezettségüket nem. Tudják, hogy a kiskorúság miatt nem büntethetőek. Ez egy baromság, hogy nem büntethetőek. A kiskorúság nem lehet mentség a bűn alól. Nem hülyék, tudják hogy mekkora előny ez a törvény. Otthon sincsen nekik semmiféle morális gát, ami féken tartaná őket. Médiából ömlik, hogy csak az erő, a hatalom, a pénz az egyetlen ami számít.

tommygun 2010.02.17. 14:47:15

@Editor Bob: Az a baj veled hogy szexista állat vagy.

titan 2010.02.17. 14:47:34

@Bejjja: szerintem tökéletesen jól írtad le. Ez eddig a legjobb megfogalmazása a nőiességnek és az egyenjogúságnak is.

Franky4fingers 2010.02.17. 14:48:36

Szerintem egyszerű a sztori: Nő az aki akként viselkedik.

ez it nem történt meg, nem jár neki a nőként kezelés.

Karcsika_Szemüveges 2010.02.17. 14:54:33

Mindenkinek igaza volt és máig ugyan olyan szar alakok mint eddig is voltak.

bass.gitár 2010.02.17. 15:00:47

@Bejjja:
A munkáltatók érdeke is lesz, hogy konzervatív legyen a nevelés és az oktatás. Vissza kell állítani az alsósoknál az osztályozást!
Büntetni kell a lopásokat, verekedéseket. Nincs olyan, hogy megélhetési lopás és nagy értékű lopás. Büntetni kell már a kiskorúakat is! Ha ezt nem tesszük eszközként használják őket! És mi lesz belőlük, mire nagykorúak lesznek?
A politikusoknál ideje lenne bevezetni, akinél felmerül és bizonyítható bármi, ami erkölcstelen, törvénysértő, azokat ki kell pakolni. Nem csak a fene nagy liberalizmust kell átvenni az USA-tól, hanem ezeket a szabályokat is! Akinek nincs rendbe a családi élete, a magasabb posztokról lemond, sőt, oda se kerülhet. El kell kezdeni az erkölcsi tisztogatást is, ha nem akarunk a mocsokba süllyedni. Aki a takargatni valóival van elfoglalva, az hogyan dolgozik? Az zsarolható! Ez most nem hiányzik!

flimo13 2010.02.17. 15:02:32

@Editor Bob: vigyázz, mert beperelnek a feministák! És olyankor mi van, ha egy 50 kilós férfi üt meg egy 100 kilós súlyemelő nőt? Vagy akkor is a nő a gyengébb, hisz arra születtek, hogy ők legyenek a gyengék?

Bejjja 2010.02.17. 15:04:18

@titan: engem még sose ütöttek meg, sose köptek le.

De a dolog fordítva is igaz. A férfi sem attól férfi, hogy lóg valami a nadrágjában, böfög, fingik, káromkodik és minden szembe jövő nőt lekurváz, mert hogy az milyen vagány. A mai pasik egy része tévhitben él hogy a nőknek mi az igazi férfi. Cikinek tartják, ha valaki udvarias, okos, vannak gondolatai, érzései, ha másról is tud beszélni, mint hogy ki mennyire itta magát részegre, a sport, a "luvnyák", ki mikor hány nőt dugott meg, vagy a pénz. A másik része nyíltan az előbb felsoroltak szerint viselkedik /nehogy kigúnyolják/, titokban pedig vágyik hogy igazi férfi legyen. És csak egy kis rész az aki tényleg férfi

Bejjja 2010.02.17. 15:05:53

@bass.gitár: ez kevés. Amíg a média nyomja a külföldi és kis hazánk celebjeinek istenítését, azoknak minden mocskával együtt, addig mit várunk? Hisz a fiatalok ezen nőnek fel.

Wuff 2010.02.17. 15:07:01

Röviden és velősen összefoglalva a kommenteket: 97 rendpárti jobbikos vitatkozik 3 szenzitív libsivel. Mert a törésvonalat itt is a politikai meggyőződés képezi le.

Egu 2010.02.17. 15:08:21

Tetszik a sztori, ettől még nem hiszem el.
A csaj bunkó volt, de ha egy tényleg tagbaszakadt buszsofőr csak úgy le tud ugrani a buszról, hogy letörölje a csajjal a köpést, akkor az a busz azért nem lehet annyira tele ám...
Arról már nem is beszélve, hogy leköpte, majd beszélgetni kezdtek a barátnőjével, mire a busz megállt és a sofőr visszajött...Honnan, a következő megállóból?

Amúgy meg normális férfi nem üt meg nőt...ha egyszer rúgni is lehet...:))))

Összességében egy ötletes írás, erősen kiszínezve a valóságot (bár talán a lány ruházatát alaposabban is leírhattad volna), de ponyvának ez így jó. Gratulálok!

flimo13 2010.02.17. 15:08:29

@simonmondja.: asszed ha már fizetsz valakinek a szaros pénzedből, akkor bármit megtehetsz vele? Így akarsz tiszteletet, mert máshogy nem kapsz?

titan 2010.02.17. 15:09:40

@Bejjja: :) Ennyire talán egyik esetben sem általánosítanék, mert bár az ismeretségi köröm nem számíthat reprezentatív mintának, azért az arányok közöttük picit másak (nők és férfiak egyaránt). Egyébként ismét egyetértek.

Márai Coelhó · anygyalszarny.blog.hu 2010.02.17. 15:11:02

@dtk74: Volt egy hasonló szitum és könnyen el tudtam intézni pofozkodás nélkül. Szintén egy nő volt az alany. Az engem ért szóbeli inzultus után kifejezéstelen arccal, pislogás nélkül közelről a szemébe néztem. Lecsendesedett és fél percen belül elsunnyogott. Realizálta, hogy olyan helyzetbe került, amelyben csak ő húzhatja a rövidebbet. Természetesen nem bántottam volna, csak ha rám támad.

bass.gitár 2010.02.17. 15:17:43

@Bejjja: Ezzel egyetértek!
Ez viszont főként a szülő felelőssége! Nézze meg, milyen DVD játékot, filmet vesz a gyerekének! A tv. nézést is lehet szabályozni! Utálom, amikor a szülők leülnek a 2-3 éves gyerekkel, és együtt nézik a Barátok közt c. szemetet. Egyrészt délutáni program biztosítható a gyereknek, másrészt a számítógéppel remekül "zsarolhatók". Amit a szülőtől látnak, azt teszik. Ha a család, a mocskokat közvetítő kereskedelmi csatornákat nézi, az a közös program, akkor mi várható a gyerektől? A pártok a tv-n, számítógépen keresztül végeztek/végeznek egy agymosást. Ezt szabályozni nehéz, most nincs is olyan, aki erre vállalkozna!

theveryguest 2010.02.17. 15:17:49

@simonmondja.: Én se tudnék megütni egy nőt, inkább egy kocsi alá lökném gyengéden.

Elméleted szerint csak eleve vesztes helyzetben illik verekedést kezdeményezni. Tehát odamegyek, hogy szarrá veressem magam, és ezzel bebizonyítsam erkölcsi felsőbbrendűségemet. Sőt tulajdonképpen itt a kutyás trió a tulajdonképpeni áldozat, a többieket pdig mind be kellen utalni Recskre.
Itt a pofon meg a törlés pont a nevelésről, a megszégyenítésről szól, nem pedig a fizikai erőszakról. Amennyiben a fizikai erőszak lett volna a lényeg mindkét ember az öklét használta volna.

Bejjja 2010.02.17. 15:18:03

@titan: Nem általánosítok. Találkoztam ilyennel is, olyannal is. Kisebb részét képezik azok, akikre férfiként tudtam nézni/felnézni. Sokan vannak, akik a haverok előtt nem akarták magukat "lejáratni", és másképp viselkedtek mint kettesben. És nagyon sok durva, arrogáns paraszttal találkoztam az életben.

bass.gitár 2010.02.17. 15:21:25

@Roa: Ez így nem igaz! Téged is megkérdezlek, mit tennél, ha az autódat köpné le valaki? Téged, vagy valamelyik családtagodat szidnák? Veled beszélnének kanász módon?
Meddig mehet el egy ember?

Wuff 2010.02.17. 15:22:49

@bass.gitár: Mármint mi nem igaz így?

Bejjja 2010.02.17. 15:25:39

@bass.gitár: én sem vagyok optimista. Megváltani a világot nem lehet, max a saját életében tud tenni bármit is az ember.

Kopi3.14 2010.02.17. 15:31:16

@simonmondja.: látom szövegértés tanításakor hiányoztál iskolából. No nem baj, fuss neki még egyszer. A bérletárnak meg mi köze ahhoz, hogy a busz már elindult a megállóból? vagy csak jó dolog egy újabb marhaságot benyögni?

Priamos 2010.02.17. 15:39:08

Azért arra kíváncsi lennék, hogy buszsoför pártján állók közül - ha az orruk előtt zárja be a buszsofőr az ajtót - hányan fogadnák ezt rezzenéstelen arccal... Magyarországon az önkritika hiánya a legnagyobb probléma. Más mércét alkalmazunk másokkal és mást magunkkal szemben.

mókuscickány 2010.02.17. 15:41:38

Nem volt jó napja szerencsétlen kislánynak.

bass.gitár 2010.02.17. 15:41:59

@Roa: "97 rendpárti Jobbikos vitatkozik 3 libsivel" Dolgoztam együtt pszichológusokkal, óvónőkkel, tanárokkal. Családokat látogattam. Több városban voltam, alul iskolázott szülőkkel, és a "felső réteggel" is volt szerencsém találkozni. Persze az átlagnak mondottakkal is. Végig mentünk az óvodásoktól a főiskolásokig, egyetemistákig.
Hidd el, már évekkel, évtizedekkel ezelőtt elkeserítő volt a látvány. Hiába szóltunk, kértünk segítséget, süket fülekre talált!
Most a kisebbséghez, és a szegényebb, lecsúszott réteghez és a felkapaszkodó újgazdagokhoz van szerencsém. Nem rózsás a helyzet most sem! A gyerekek helyzete mindegyik rétegnél nehéz. Hidd el vannak pozitív és negatív élményeim is! Nem kell ahhoz egyik párt szimpatizánsának lenni, hogy az ember lássa, baj volt/van/lesz!
Most te jössz! Én válaszoltam! Te még nem!

monyon le 2010.02.17. 15:42:34

Egyeseknél a szöveg értés/értelmezés egyenlő a nullával! ;)
Nem hogy a pofon de még a csula takarítás is jogos volt! Én még a kukákat is kimosattam volna velük egy vödör vízzel!

Rebca 2010.02.17. 15:55:13

Remélem nem fake, legszebb öröm a káröröm! :D

Wuff 2010.02.17. 16:02:18

@bass.gitár: Na, pont nem a lényeget fogtad meg. A rendpárti és a szenzitív (itt: túlérzékeny, de még hosszasan lehetne részletezni, hogy mi is ez a hozzáállás) szembeállítása lett volna a lényeg. Azt meg, hogy mit csinálnék, nem lehet előre megmondani, csak akkor, ha már került az ember ilyen szituációba. Előre, szájhősként persze lehet mondani mindent, de valójában 100 emberből jó, ha 1 csinál valamit, melyre másik 96 helyesel anélkül, hogy tenne valamit.

Buzzword 2010.02.17. 16:09:21

Nőket verni nem píszí, de néha ingerenciát érez rá az ember: Egyszer tanúja voltam, ahogy egy középkorú szőkepicsa a párhuzamos parkolást a mögötte álló kocsi folyamatos meglökdösésével abszolválja (nem vicc, a másik autó 3-4-szer is centiket mozdult hátra, de csak szerencsétlenkedett tovább a kurvája). Kedvesen mosolyogva bekopogtam az ablakán, hogy bocsi, nem zavar hogy nekimentél a parkoló kocsinak? Butaliba vigyorog, aszondja nem vette észre mert nem nézett arra. Mondom neki, baszki, te nem használod a tükröt tolatás közben, na szálljál csak ki anyukám. Csaj kiszáll, mutatom neki hogy a másik autó lámpaburája betört. Erre a reakció: Vigyorog egyet a picsa, és annyit mond: "már biztos előtte is törött volt"
Na, nem ütöttem meg, de rezgett a pofonláda fedele erősen.

sahid 2010.02.17. 16:15:56

Megérdemelte a hülye picsa!!! Egyre több "nő" érzi úgy,hogy nekik mindent lehet,mert nők....Ha meg kapnak egy-két pofont,akkor jön a :"egy nőt megütni szégyen" duma. Ostoba kurvák!!!

Picitures doktor 2010.02.17. 16:17:47

@pavor nocturnus: én meg azt gondolom,hogy mindkét luvnya réti néger vót.Járt a pont...azaz a pofon.

bass.gitár 2010.02.17. 16:18:16

@Roa:
A szenzitívek /túlérzékenyek/ lennének a liberálisok. Ilyen felállásba tényleg nem jutottak eszembe. Lehet, hogy az a gond, hogy ritkán ugyan, de nézem a parlamenti felszólalásaikat, érzékeltem a kormányban töltött időben a munkájuk minőségét. Az ember próbálja értelmezni, mi történik az USA-ban./Eléggé liberális, ugye?/ Nem tetszik a társadalompolitikájuk! Talán el kellene szakadnom a politikától, de hol jelennek még meg a liberálisok?
Neked még sohasem szólt be senki? Nem szoktak trágárul megszólalni, nem szidják a felmenőidet. A családoddal és persze róluk sem beszélnek alpárian. Ha autóval közlekedsz, nem kellett más miatt hirtelen a fékre lépni, a lámpáknál, a dugóknál nem volt probléma. Nem kellett soha kiszállni az autóból. Szerencsés vagy, gratulálok!

laposember 2010.02.17. 16:20:30

@simonmondja
Oké erkölcsi zsinórmérce, ugatás helyett inkább áruld el TE mit tettél volna!

Szóval ott vagy a megállóba és a kiscsaj a szemed előtt köpi le a buszt. Kiszáll a vezető és letörli a köpést. stbstb.
Tetszés szerint bármikor beléptetsz a képbe fehér lovon fényes páncélban és megvéded a kifogástalanul nevelt ifjú értelmiségi hölgyet a barbár hordától.

Szóval mit teszel?

bass.gitár 2010.02.17. 16:23:40

@Roa:
Ismered a mondást:
"Az a férfi, aki megüt egy nőt, csak tévedésből lett ember!"

Ez igaz! De hogyan viselkedik ma egyik-másik nő!
Itt a sofőr nem ütött!
Egy ilyen, trágárul beszélő fruskát lehet-e nőnek nevezni?

Unommáazegészet 2010.02.17. 16:27:10

Ezt így kell megoldani. Mint a kuruc.info-n a cigány csajt felpofozó rendőr. Ennek van értelme úgy látszik.

Picitures doktor 2010.02.17. 16:30:53

@bass.gitár: Gondolkodjunk mááááár.Két ocsmányszájú "nő",meg valami kutyafajzat.Gondolom pitbull.Fel akarnak szállni a tömött buszra!Semmi nem jut eszedbe a viselkedésükből,és a szituációból???Nem kellene általánosítani.Az így viselkedő köpködő,fröcsögő atkákat nem nevezem nőnek.

Picitures doktor 2010.02.17. 16:32:13

@Unommáazegészet: az egy fáintos megoldás volt.Megnéztem párszor.Hogy meglepődött a lotyó.

z 2010.02.17. 16:37:34

Tomcat is ezzel lett népeszerű, hogy ilyeneket irkált a blogján.

Wuff 2010.02.17. 16:38:22

@bass.gitár: Nem, ismeretlenenekkel nem kerülök szóváltásba, mert kedves és szeretetreméltó vagyok, valamint rohadtul nem érdekel, hogy mit mondanak. Persze az is lehet, hogy a kötekedő kedvűek felmérik az esélyeiket, és inkább más partnert választanak. :)
Vezetés közben pedig milliószor kellett más baromságait korrigálnom, de legfeljebb dühöngök magamban egy jót, kombinálva a duda használatával. Autóból nem szállok ki, úgysem érnék el vele semmit.

Britte 2010.02.17. 16:40:56

Igaz elítélem azokat a férfiakat akik kezet emelnek a nőkre, de igaza volt a srácnak, megérdemelte azt a pofont a csaj! A buszvezetőnek is igaza volt, bár elég vicces elképzelni ahogy felkapja a csajt. :)
Sajnos az ilyen emberekkel így kell bánni. Túlságosan primitívek, ahhoz hogy egy enyhe dorgálás célt érjen náluk.
Sajnos van olyan ember akinek szó szerint bele kell verni, a fejébe hogy megértse, nem helyes amit csinál.

bass.gitár 2010.02.17. 16:42:03

@Picitures:

Csak az utolsó beírást olvastad, ez pedig egy üzenet utolsó része.
A sofőr tettével semmi gondom. Az oké. Egyébként egy kutyát, ha sétáltat valaki, ne vigye fel a buszra. A póráz mellett a szájkosár is kell! /marmagasságú kutyáknál az utcára is/
Nem tudom, a leányzók feltakarították volna a kutyájuk mocskát, ha az ott végzi el a dolgait. Mert ilyen neveletlen lányok, hogy nevelnek meg egy kutyát.
A fiúk pofozkodása, már más kérdés. Ma a trágár beszéd miatt a lakosság nagy részét össze lehetne verni. Olvasd el az üzeneteket! A majdnem mindegyikben találsz trágár kifejezést. Ez nem mentség a lányoknak, de a fiúk vajon hogyan beszélgettek?

Picitures doktor 2010.02.17. 16:48:31

@bass.gitár: Annyira veszkődtek a nők az egyenjogúságért,hát most itt van.Ha valaki nő létére trágár,akkor vállalja érte a következményeket.A személyi számom 2-essel kezdődik,de az életben nem beszéltem senkivel ilyen ocsány módon.És sosem köptem le buszt.
Megérdemelte.

Britte 2010.02.17. 16:50:00

bass.gitár 2010.02.17. 16:42:03

Szerintem itt nem csak a káromkodáson van a hangsúly. Szerinted milyen ember az aki leköp egy buszt? Hogy bánhat a családtagjaival, barátaival? (Már ha egyáltalán van BARÁTJA az ilyennek.) A fejemet tenném rá hogy egy utolsó paraszt.

bass.gitár 2010.02.17. 16:52:51

@Roa:

Az biztos, hogy kedves és szeretetreméltó vagy. Sőt, szerény is!
Ha nem érdekelne, mit mondanak mások, akkor nem lennél fent az interneten. De szerencsére fent vagy! Jó ez a "beszélgetés"!
Szerencsések az utastársaid, - persze, ha vannak - hogy visszafogod magad, és csak magadban mérgelődsz. Azért gondolom időnként kiereszted a "gőzt"! Ha mást nem, ott a sport!
Roa! Szerintem nem ijedhetnek meg tőled, az írásképed rendezett, a szókincsed remek!
A másik üzenetem is idegesít?

Sadist 2010.02.17. 16:54:22

Jó régi urban legend.

Rahsid 2010.02.17. 16:57:01

Mi a faszért nem lehet helyesen írni???

Britte 2010.02.17. 16:59:01

Amúgy ajánlom nézzétek meg az Eden Lake-et!
Az a baj hogy az a film teljesen reálisan lefesti a mai világot.

fraulein praxa 2010.02.17. 17:00:23

@Tarkin kormányzó:

téged is egy nő szült, hordott ki, kínlódott veled kisgyerekként éveken át. mondjuk esetleg, talán ennyiben különbözünk mi tőletek, férfiaktól.
vagy mit szólnál ha édesanyáddal / hugoddal / barátnőddel etc. is hasonlóan viselkedne valami észkombájn csak mert szerinte hülye picsa volt?...

bass.gitár 2010.02.17. 17:01:45

@Picitures:
Az egyenjogúságon akkoriban nem azért harcoltak, hogy trágárul beszélhessenek.
A gyerekek már óvodás korukban használnak trágár kifejezéseke. Egyetemre jutásukig a helyzet nem javul! A szülőket hibáztatom elsősorban. Igaz ott a tv. és a számítógép is. De, ha otthon nem hall trágár kifejezéseket a gyerek, akkor van esély a fejlesztésre.
Lehet, hogy túl szigorú szoktam lenni a gyerekekkel, - más gyerekével is - de elég, ha rájuk nézek, amikor kiszalad egy nem oda való szó, és bocsánatot kérnek. A felnőttekkel nehezebb. Ez nagy baj, hisz ők példaképek.

murunga 2010.02.17. 17:07:51

ha már filtereztetni nem lehetett...

Martian (törölt) 2010.02.17. 17:08:02

Én azt nem értem a történeten, hogy a pofongazda hölgy (nem palotapincsi) kutyája hogyhogy csak nézte a történteket.

Másrészt az, hogy kopasz kigyúrt, sem jelent semmit... sok ilyennek kislány lelke lesz, ha határozottan lépnek fel vele szemben. 60 körüli (na jó, egykoron jegyzett cselgáncsos volt) ismerősöm egyszer az illető kocsijának lenyitott ablakán át, a pólójánál fogva húzott ki egy kopasz izomagyút, miközben le is üvöltötte... a srác épphogy maga alá nem csinált. :))

bass.gitár 2010.02.17. 17:10:11

@Britte:
Alapos nevelésre szoruló! De nem csak ő, hanem a családja is! Nézzük visszafele. Hogy bánt vele a családja, hogy ilyen lett? Lehet, hogy megkap mindent, de a legfontosabb, a törődés, a szeretet kimaradt. Az ilyenek irányító típusúak. Olyan barátot választanak, akik mellett megjátszhatják magukat. Igyekeznek a középpontba kerülni, ők viszik a szót, a másik alkalmazkodik, mert őt találta barátnak.
Ilyenkor a családot kellett volna nevelni, már a gyerek kisebb korában. Ezt a szerencsétlent az élet fogja nevelni. Azon a napon már elkezdődött!

Britte 2010.02.17. 17:10:28

Martian 2010.02.17. 17:08:02
"Én azt nem értem a történeten, hogy a pofongazda hölgy (nem palotapincsi) kutyája hogyhogy csak nézte a történteket."

Lehet hogy a kutyának is tetszettek a történtek! :)

Martian (törölt) 2010.02.17. 17:16:19

Tényleg, a nő véletlenül nem etnikai hordában tanulta meg ezt a viselkedést?

Vagy ahogy Kirk kapitány mondta a Star Trekben, egy klingon onnantól kezd tisztelni, ha elég nagy pofont kapott tőled... :))

Britte 2010.02.17. 17:20:57

Basszus tényleg, ha belegondolok.
Ha odáig süllyednék hogy leköpök egy buszt... (Nem mintha ez valami iszonyat nagy bűn lenne) :)
Kérek egy fejlövést abban a pillanatban!

roboman78 · https://www.vilaggep.hu 2010.02.17. 17:25:22

jajuristen, leköpték a buszt. hova szarjak.

cambridge.on 2010.02.17. 17:32:42

Villamos,busz és lány után nem futunk mert mindíg jön a következő.Ez alap elv.
97 Jobbikos meg 3 libsi vitatkozik.
Én kikérem magamnak,hogy a Jobbikosok közé soroljanak csak azért,mert nem tetszik ha nyilvános helyen köpködnek,vagy mert kötözködnek a megállóban várakozókkal.
"simonmondja" meg a hozzá hasonlók sem liberálisak,hanem csak aljas kis provokátorok.
Elítélik a buszsofört meg a verbálisan megtámadottat,mert nem nézték tétlenül a garázdaságot.
Amióta elhangzott a kérdés:ok, lehet nem volt jogos,de akkor mit kellett volna tenni az adott helyzetben?Azóta kussolnak.Megoldást nem ajánlanak.
Tegnap egy másik blogon egy 13éves(!)szólt be a tanárnőjének:Állj fejre és fosd le magad!
És ráadásul büszke is volt magára, mert jól oda mondott a vén szipírtyónak.
Néhányan még védelmükbe is vették,mondván a tanárnő megérdemelte.Lehet ez a lányzó is hasonló cipőben fog járni pár év mulva,ha most nem magyarázzák el neki a helyes és helytelen közötti különbséget.
Hova jutott Magyarországon az egymás iránti tisztelet,udvariasság(van még valaki aki ismeri ennek a szónak a jelentését?)?!
A soför viselkedése érthető és védhető.A pofonosztásról más a véleményem.
Alapból elítélem a verést.Ugyanúgy meglehetett volna szégyeníteni szavakkal is.
A nevelő hatása jobb egy mondatnak, mint egy pofonnak.
Történet:Fáradt középiskolásokkal volt teli a busz amikor a sógorommal felszálltunk.Egy srác felrakta a lábát szemközti ülésre mert kényelmesebbnek találta az utazást ilyen helyzetben.A sógor rászólt,vedd le a lábad az ülésről!Miért venném,mi köze hozzá?Ez volt a válasz,láblevétel helyett.
Semmi, mondta a sógor ,de ha nem veszed le akkor eltöröm.Finoman ,halkan de határozottan.
Rövid morgás után a srác maga alá húzta a
lábát.
Nem szabad eltűrni,hogy egyesek úgy viselkedjenek ,nekik mindent szabad, tekintet nélkül lehetnek másokra.
Az együttélésnek vannak alapvető szabályai,amit általában tiszteletben kell tartani.
Senkit nem érdekelne,ha fenn említett fiatal
otthon köp a tükörre,mert feltartotta azért nem érte el a buszt,vagy az öccsével kiabál.Esetleg leköcsögözi.
Ilyen a legjobb családban is előfordulhat,nade nyilvános helyen?Egy fiatal nőtöl?
Most ilyen,képzeljétek el ha anyós lesz belőle!

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.02.17. 17:41:46

@Britte: A kutya pont úgy röhöghetett, ahogyan a Pityke őrmesteré a rajzfilmben :-)

Matador 2010.02.17. 17:51:57

Aranyos kis történet! Szeetem, mikor nőket vernek. Különösen, hogy a többség szerint tényleg meg is érdemelték.

bass.gitár 2010.02.17. 17:59:50

@cambridge.on:
Felesleges liberálisokra és jobbikosokra felosztani a társaságot. Ezt már letárgyaltuk!
A beírók nagy része nem ítélte el a buszsofőrt, sőt, a lány lett elítélve!
Abban oszlott meg a vélemény, a fiúk helyesen cselekedtek-e?! Itt többen a fiúknak adtak igazat. Szerintem ez nem így van, de a lány beszólását, további viselkedését nem tudjuk.
A tegnapi beszólást, ellenőrzői beírások sorát kevesen értékelték. De az, hogy egy diák így beszélhet egy tanárral, már értékeltük. Többen értünk azzal egyet, hogy visszább kell lépni, a liberális oktatást szigorítani kell, a konzervatívabb, porosz oktatási rendszerből sok mindent vissza kell venni.
A buszon történtekhez gratulálok, remekül oldották meg a helyzetet.
De a gyerek otthon se beszéljen trágárul, pont ennél a résznél tartunk. A szüleit, családtagjait tisztelje. Ha otthon trágárul beszélhet, akkor a családon kívül is úgy fog!
Egy gyereket elsősorban a szülőknek kell nevelni. Ha a szülő trágárul beszél, agresszív, akkor mit várjunk a gyerektől?!
A mai világban hiányzik a törődés, a szülői szeretet. Ezt pénzzel próbálják a szülők pótolni, amit nem lehet!
Reméljük, mire anyós lesz belőle, akkorára megváltozik. De előbb olyan férfit kell találnia, aki így is vállalja a közös életet. Elsősorban őt kell sajnálni. Mert ő évekig együtt fog vele élni. Ez nem lesz könnyű!

Eliathen 2010.02.17. 18:01:51

három szó öreg. Tanulj meg írni. Ja, és lehetőleg magyarul.

közlekedő edény 2010.02.17. 18:01:54

wáó, klassz volt ez a történet, az ilyen lányszerűséggel így kell bánni, hiába, akinek a szája is picsa...

borszakértő 2010.02.17. 18:03:00

A mai fiatal lányok sokkal de sokkal közönségesebbek mint a fiúk. Teljesen kifacsarodott világban élünk. Az egyenjogúság jegyében neki is ugyanúgy jár a pofon, mint a vele egykorú hülyegyereknek.

2010.02.17. 18:04:25

Annak is meg van az értelme, hogy nőket nem verünk. Pl. ez:

www.youtube.com/watch?v=A5o1voSAUho&feature=related

Mi van, ha egyikük a köpködős?

ave 2010.02.17. 18:07:27

Ez egy ilyen fikcios blog?
De szep is lenne, ha ez tortenne meg nap mint nap. Elfogynanak ezek a jogom-van-hozza picsak eleg hamar.

Norberto Sarto 2010.02.17. 18:51:45

Tippelhetek a 2 csaj bőrszínére?:)))

Kristl 2010.02.17. 19:07:32

ha a busz ennyire tele volt, hogy vette észre a sofőr a köpést, és hogy szállt le oly könnyedén és sietve?

a pofonra meg evidens rendőrt hívni. ha a lány elesett akkor nyoma is marad az arcán...
innentől kezdve meg tiszta ügy.

felka 2010.02.17. 19:07:57

én a kutyáért aggódom.
remélem nem rajta veri el a port a csaj.

Yeto 2010.02.17. 19:23:19

Jók lehetnek az ingatlanárak arrafelé...

dr66 2010.02.17. 19:39:05

Mindegy,hogy lánnyal vagy fiúval történik ilyen,mert mindenképpen megérdemelte!Az összes ilyet így kellene lekezelni.Tök mellékes a neme.A lényeg,hogy vegyék már észre magukat!!!
Sajnos nem ez a megszokott,hanem a meghunyászkodás és a közöny.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.17. 19:54:18

1. a csaj bunkóparaszt, hogy üti és laköpi a buszt.
2. a sofőr bunkóparaszt, hogy így reagál.
3. a pofozkodós csávó bunkóparaszt, és nem illik nőt megütni.

Három egyenlő ellenfél találkozott,saját színvonalukon megoldva a problémát.

A baj az, hogy ez kezd az általános színvonal lenni. És ez nagy baj.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.17. 19:55:07

@dr66: Ebben egyébként igazad van, de ezt a szülőknek kéne belenevelni a gyerekekbe.
Érdekes mód én magamtól is tudom hogy nem pofozok meg mindenkit aki beszól.

Megdobbent 2010.02.17. 19:55:12

Ez a sztori (attol fuggetlenul, hogy megtortent) annyira szurrealis, hogy lehetne belole egy kis filmetud, es tutira dijat is nyerne mindenhol :)

Kaffka szerencsetlen csak forgolodik es banja mar, hogy nem magyar volt :>

Mindettol fuggetlenul teljesen igazat adok minden szereplonek az ugyben, aki kontaktalt a picsaval:

1) Nagytestu kutyaval johogy nem fertek volna fel, eroltetni is torolmetszett taplosag

2) Csulazni es ajtot rugdosni nemcsak, hogy ertelmetlen parasztsag, de raadasul bizony kiprovokalja, hogy letoljek valami szarral a csulat

3) Miutan helyretettetek sem volt kepes megbaratkozni a kiosztott lapokkal, elovette a nagypofat, erre ujra leosztottak neki egy sort, de az gyengebb lett, mint az elozo 5 lap.

Az elet ilyen, es ha csak igy lehet valakit szocializalni, azt hala istennek igy is fogjak. Tehat lehet bizni abban, hogy nem korcsosulunk el teljesen :>

clioltd 2010.02.17. 20:01:27

Miért kell védeni az ilyen rendbontókat?
A fő kérdés az, hogy miért köpködött és miért volt trágár?.
Sajnos kikerült az utcára egyes családok viselkedési normája.
Emlékeztet engem arra az esetre, amikor mindenki felhördült, amikor a tolvaj fiút agyonütötte a kerítésbe vezetett áram. De vajon mit keresett ott a tolvaj?
Ezt emlékezetem szerint soha, senki sem kérdezte.
Clio

napkozi_admin 2010.02.17. 20:04:43

az ilyet én miért nem látom?:)

lajosss 2010.02.17. 20:12:31

A nevelest az emberekre talaltak ki,
a csaj csak megjeleneseben volt az viselkedeseben nem,
ezeket idomitani kell, a sofor, es a srac is, a helyes modszert vaasztotta.

bgp 2010.02.17. 20:26:22

Hát, legközelebb meggondolja, hogy bunkó legyen. Akár férfi akár nő, megérdemelte a törlést és a pofont is.

vagyok59 2010.02.17. 20:32:46

5 perc alatt elérte, amit a szülők és iskola nem. A lány legközelebb 2x is meggondolja.

Sok primitív cigánygyerek annak köszönheti, hogy 30 éves korára a társadalom aljára szorul és a sitten köt ki, hogy ma már senki nem meri sokkal korábban pofánfágni.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2010.02.17. 20:35:37

Csudálatos, megható történet.
A jánka asszem nem gondolta át, hogy nincs vele a kopaszmercis barátja.

nótbuk 2010.02.17. 20:37:33

nekem az ilyen féktelen picsák nagyon bejönnek, és azt tartom normálisnak ha valaki mer balhézni. a srác nem volt egy lovag, mert ha beszól valaki (főleg ha csaj) még nem fogom pofán verni, hanem vissza fogok neki pofázni. pl. "húzz el náthás picsába te gyökér" és egálban vagyunk...

egy hang a hátsó sorból 2010.02.17. 20:47:20

Ah, ez a tortenet annyira hibatlanul szep, hogy tutira nem igaz.

nótbuk 2010.02.17. 20:48:33

de ha más nem jut eszébe az embernek egy "te meg szopjál le!" vagy "szard össze magad!" is frappáns válasz lehet a verés helyett...

nótbuk 2010.02.17. 20:54:58

... de ha ő erre visszaszól nekem h "te meg nyald ki a seggem!", akkor az én válaszom a "rohadj meg!" lesz. az ilyen élethelyzetekre fel kell készülni és akkor nem égünk le.

nótbuk 2010.02.17. 21:07:37

...ha ezek után is ugat, akkor jövök neki az egyik kedvenc beszólásommal: "nyald körbe a faszom!".

Bender Bending Rodríguez 2010.02.17. 21:11:32

Egész jónak tűnik ez a blogkezdemény, jó lendületes sztorival indul. :D

Nem is gondolnád, hogy bizonyos csajok is tudnak ennyire prosztók lenni... elég kiábrándító.

nótbuk 2010.02.17. 21:23:14

@Bender Bending Rodríguez: szerinted az rendben van h a sofőr viledának használta a kiscsajt, majd az izmos pasi lepofozza egy beszólás miatt??? inkább a két idegbeteg faszi a kiábrándító...

mókuscickány 2010.02.17. 21:30:36

Na akkor igazságot teszek:

buszvezetőt kirúgni, mert nem igazságosztónak alkalmazták, a kiscsajt meg eladni kurvának, mert az érdemli.

Egyéb kérdés?

nótbuk 2010.02.17. 21:37:32

@mókuscickány: a buszvezető az rendben, de a kiscsaj csak köpött egyet, mást nem csinált. ezért még nem biztos hogy kurva a ringyó.

Picitures doktor 2010.02.17. 21:47:23

@ColT: A gondolkodásod a nagy baj,baba.

hacsu 2010.02.17. 22:04:19

Kamu. Szegény index.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.17. 22:06:16

@Csizmazia István [Rambo]: Hiába, a jó példával elől kell járni és terjeszteni! :-))))

nótbuk 2010.02.17. 22:08:35

@hacsu: ja, csak egy szar novella...

FeroxX 2010.02.17. 22:46:24

tippelhetek ? CIGÁNYOK voltak ?

2010.02.17. 22:47:53

A kutyák már csak ilyenek, békésen végignézik ahogy a gazdájukat verik...

Tóth Ágas 2010.02.17. 23:15:35

hehe. megérdemelte a lepattant szajhája

maholnap · http://koklerbroker.blog.hu/ 2010.02.17. 23:20:34

A sztori kamu. Egy korábbi változat a körúti villamossal, rajta a generációs gepek tipikus hőseivel, és a végén egy hajban elnyomott rágóval, ami mellé az "engem is liberálisan neveltek" szöveg ment, már volt.

Mellesleg egyáltalán nem életszerű a történet, hemzseg a költői elemektől, a fantázia markáns jeleitől. Amúgy jó költemény.

Tóth Ágas 2010.02.17. 23:22:58

hát, ha nem is igaz, kedvcsinálónak jó volt

Fullback 2010.02.17. 23:25:17

@nótbuk: nem persze. igazából ügyvédnő vagy banktanácsos esetleg tanítőnő lehet. én meg ballettáncos vagyok a Bolsojban. persze :-)))
a buszsofőr rendeltetés szerűen használta a csajt. a srác pedig aki a fejét helyre tette dícséretet érdemel.

2010.02.19. 11:50:22

A cím lehetett volna:

Letörölte a nyálat a lánnyal. :-)

mindent.elsopro.gulyasagyu 2010.02.19. 20:40:19

ilyen erőltetett baromságot kitalálni
igazi panelproli lehetsz

2010.02.22. 12:13:12

@mindent.elsopro.gulyasagyu: Mi ebben az erőltetett?
A köpés szó van helyettesítve egy viszonylag gyakran használt szóval, a többi csak véletlen, úgymond a helyzet adta.
Panelproli? :-) Te meg valami médium esetleg?
süti beállítások módosítása