HTML

Böszmeségek

Az emberi hülyeség határtalan. Van egy jó sztorid? Írd meg nekünk az emberihulyeseg@gmail.com címre.

Utolsó kommentek

2011.03.06. 07:00 Tutenstein

Mentőset játszott a gázoló

Címkék: hülyeség ostobaság butaság böszmeség

Elég régi a sztorim, remélem jó lesz. Hazafelé tartva arra lettem figyelmes, hogy az utca végen hatalmasat fékez egy autó, majd némi csörömpölés kíséretében egy ember zúg át a tető felett és érkezik a földre. Nyomorult fickó akkorát esett, mint egy ház.

 

Persze gyorsítottam, hogy ha nincs telefonjuk segítsek mentőt hívni, stb. Mire odaértem már csak azt láttam, hogy az elütött, támolygó fiatalembert besegítik a gázoló kocsijába, aki aztán gyorsan elhajt, már nem tudtam mit tenni. Az utca szélén sepregető öregtől kérdeztem, hogy hová vitték a srácot, aki a világ legtermészetesebb módján közölte: lehet, hogy a kerékpáros megsérült, mert nagyon beverte a fejét a szélvédőbe, ezért mondtam a sofőrnek, hogy azonnal be kell vinni az SZTK-ba (rendelőintézet)!!!!!!

 

Pillanatok alatt százassal ugrott a vérnyomásom, de az öreg folytatta: két éve neki is volt egy kisebb balesete és őt is azonnal oda vitték. "Így szoktuk!" -nevetséges. A mentők pár perc alatt kiértek volna és ha kell rögzített állapotban szállítják be a KÓRHÁZba az áldozatot. Szombathelyen volt már rá ismert példa, amikor valaki megmozgatott egy fejre esett táncos lányt, aki vélhetően ettől lebénult.

 

Nem beszélve az amúgy vétlen sofőrről, aki majd bemegy a biztosítóhoz, hogy elütött egy kerékpárost, fizessenek neki? Mi alapján? A rendőri helyszínelés ezt is megoldotta volna, most viszont hosszú procedúra elé néz mindkét fél, csupán egy jóindulatú öreg hülyesége miatt...

Az emberi hülyeség határtalan. Van egy jó sztorid? Írd meg nekünk az emberihulyeseg@gmail.com címre.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boszmesegek.blog.hu/api/trackback/id/tr551766441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása