HTML

Böszmeségek

Az emberi hülyeség határtalan. Van egy jó sztorid? Írd meg nekünk az emberihulyeseg@gmail.com címre.

Utolsó kommentek

2010.03.30. 17:09 Tutenstein

A haver helyett engem ültettek rendőrkocsiba

Címkék: hülyeség butaság böszmeség

Évekkel ezelőtt történt a szlovák határon.
Előzmény; a haverom ellen adminisztrációs okokból kifolyólag körözés volt kiadva. lakóhely váltóztatás miatt. Az az idézés a régi címére jött, de a szerencsétlen azt sem tudta, hogy idézik valamilyen ügyben..
Szóval december közepén kitaláltuk, hogy hétvégén kimegyünk motorral Szlovákiába. Ez mar fasza. A határon álltunk és vártunk az útlevél kezelésre. (kurva hideg)

 

Várunk,várunk a határőr azt mondja ,hogy álljunk félre, mert valami nincs egészen rendben. Na basszus. közben (szerencsére) még az is az eszembe jutott, hogy a hátizsákomban maradt előző napról egy kis 'zöldség'.


Na gondoltam, de kurva jó nekünk.
Első lepés a kellemetlen árutól megszabadulni mielőtt még a csempészést a nyakunkba varrják. Sima ügy.
Feltűnés nélkül becsomagoltuk egy papírzsepibe és kidobtam a szemetesbe.
Hát.. A szemetes tök üres volt csak a kis csomag figyelt az alján.
szóval félre álltunk és vártunk
Kb 3 óra telt el mire megjött a rendőrautó.Jól átfagytunk és tudtuk hogy a kiruccanásnak annyi.
Ott derült ki hogy a szerencsétlent körözik. Nem tudtam ,hogy sírjak vagy nevessek.(de ő sem)


Ekkor mondja a rendőr hogy elviszik a haveromat.
Kurva jó,mondtam és én hogy jutok haza bp.-re?
mert én nem tudok motort vezetni.
A rendőr hamar megoldotta a problémát ,szerencse a hihetetlen magas iq-jának.


Engem ültettek a rendőrkocsiba és a haverom követett minket a motorján.
Ekkor mar tényleg röhögtem. Gondoljatok bele ;a körözött személy követi motoron a rendőrkocsit hogy leültessék.
Szerencsére happy end-el végződött a story.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://boszmesegek.blog.hu/api/trackback/id/tr51799012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.03.09. 21:20:29

Le is lőhetett volna, aki így használja a vesszőt és a szóközt, az megérdemli.
süti beállítások módosítása