HTML

Böszmeségek

Az emberi hülyeség határtalan. Van egy jó sztorid? Írd meg nekünk az emberihulyeseg@gmail.com címre.

Utolsó kommentek

2010.02.18. 09:31 Tutenstein

Telehányták a kocsit

Csá!

 

Jó a blog, gondoltam én is küldök egy sztorit. Mivel taxizom, rengeteg kreténnel összehoz a sors. Az egyik éjszaka épp húztam az igát és utast vártam a Nyugatinál. Péntek volt, ilyenkor mindenféle érdekes ember próbál botladozva, picsa részegen taxiba szállni, de nálam alapelv, hogy ittas utast nem veszek fel.


Egyszer csak egy félrenyalt hajú, kákabelű kis suhanc és hasonszőrű barátja, akiről azt sem lehetett megállapítani, fiú, vagy lány, megindultak a kocsim felé. Láthatólag nem voltak már szomjasak, úgy kacsáztak, mintha hajón lettek volna. Na mondom, akkor központizár be, ide ugyan be nem szálltok.


Odaérnek, elkezdik kaparászni az ajtót, erre már csak lehúztam az ablakot és megkérdeztem mit akarnak. Mondja az egyik suhanc hebegve-habogva, hogy Téténybe akarnak eljutni. Elmagyaráztam nekik, hogy merre van az éjszakai busz, erre teljesen kikeltek magukból. Elkezdtek artikulálatlanul ordítani, csak úgy röpködtek a "szopj le te geci" és hasonló szép mondatok. Na mondom, akkor már csak kiszállok és kiosztok pár pofont, velem így ne beszéljenek tizenéves kis gyökerek.

 

Ahogy kipattanok, látom hogy egy faszi rohan felénk,gondolom észrevette, hogy mire készülök. Elém állt és verbálisan nekem esett. Megkérdezte, hogy mit akarok szerencsétlen gyerekektől. Mondtam, hogy le akarom csapni őket, mert szívóztak velem és nem húztak el a kocsimtól. A kis gyökerek erre eldadogták, hogy én nem akartam őket elvinni, pedig ez lenne a kötelességem taxisként. Kötelesség? Egy nagy francokat.A saját kocsimba azt veszek fel, akit én akarok, márpedig részeg tinédzsereket semmiképp nem sorolnám ebbe a kategóriába.

 

A fickó, miután leszűrte a "tanulságot" és kioktatott a jó modorról, felajánlotta a két mitugrásznak, hogy elviszi őket a Móriczig, úgyis arra van dolga.Mondom jól van, te bajod öregem. Odamentek a kocsihoz, betuszakolta őket hátulra, de még szinte be sem száltak, az egyik ilyen szörnyszülött elkezdett okádni, mint a lakodalmas kutya, be az ülésre. A pasi csak állt földbegyökerezett lábbal, majd mint egy visszajátszás, megfokta őket és szinte kihajította őket az autóból és elkezdett ordítani velük.

 

Röhögve szálltam vissza a kocsimba és jókedvűen indultam el egy címre.

 

32 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://boszmesegek.blog.hu/api/trackback/id/tr321768240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cicmaláj 2010.02.18. 14:17:41

Jól benézte a faszi :).

travelnyuszi 2010.02.18. 14:19:43

De kis szemét vagy! Szegény kis emós köcsögöket a rendes liberális bácsinak kellett elvinnie! Ejnye-bejnye!

Archenemy 2010.02.18. 14:20:26

megfokta őket

jó hogy nem mekfokta

yerico1 2010.02.18. 14:26:45

Mekfokta, felakasztotta egy fokasra, rendelt egy fokasfilét, de a fél fokára sem volt elég.

Sztávrosz_ (törölt) 2010.02.18. 14:33:11

Legszebb öröm a káröröm?

kacorka 2010.02.18. 14:34:08

Pfújj, emós hányás.Brrr.

Bilux67 2010.02.18. 14:42:47

@yerico1:
Tipikus kamublog, de ha ilyen hozzászólások lesznek akkor rendszeresen fogom olvasni, :)

Lehoz_Tamás 2010.02.18. 14:44:03

"elkezdik kaparászni az ajtót, erre már csak lehúztam az ablakot és megkérdeztem mit akarnak."

Általában ha ilyet csinál valaki egy taxi ajtajánál, mit akarhat ? péksütit ?

Ha kihajolsz és elmondod neki, hogy te nem viszed el őket, pont elég lett volna. Ki tudja, lehet valamelyik kollegád elvitte volna őket, te ne szabd meg senkinek, hogy mivel menjen haza, még ha részeg is.

Amúgy, ha taxis lennék én sem vettem volna fel őket, ebben teljesen igazat adok. De a módszeren még finomíts !

Netszamuráj 2010.02.18. 14:46:44

Hiéna-e vagy? Azt hiszem igen. Halál reád!

Morci úr · http://suttyok-ket-kereken.blog.hu 2010.02.18. 14:48:16

Itt az összes beírásnak penetráns kamu szaga van.

Hogy nem esik le senkinek sem. :D

Megcsalt Alak 2010.02.18. 14:54:12

Szerintem jól tetted, hogy nem vetted fel őket.

Rahsid 2010.02.18. 15:13:17

Hmm...mi ez a kamuszag? Csak nem a poszt?

Szelid sunmalac 2010.02.18. 15:13:32

Szerintem meg a masik autojaval mar igazan elvihetted volna oket.

Gaffel-Kölsch 2010.02.18. 15:16:56

Taxis es emos, mindakettö okadek, de az emozast meg talan ki lehet nöni, de a taxizast...

Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2010.02.18. 15:22:05

Jól behányták, amit kihánytak?

Franky4fingers 2010.02.18. 15:24:26

Nagyon király!

Sors nagy visszavágásai.

Két éve Margit- híd. Jászainál hajtok fel a hídra, autós beenged, elindulok, de a két sor között végigsuhanó bringást majdnem elcsaptam. Infarktus. Erre mit látok? (én mentem a belsőben a sín mellett) az egész külsőt feltartva teker mellettem a bringás, és kurvanyázik be az ablakon. Annyira belemerült, hogy nem vette észre, ahogy megállt előtte a kocsisor, úgyhogy egy Tom és Jerry jelenetet bemutatva placcsant fel fejjel az előtte fékező sx4 hátsó üvegére.

serpentin (törölt) · http://www.bridzs.hu/ 2010.02.18. 15:26:53

waze, anno Benedek Elek írt ilyen, tanulság nélküli szösszeneteket, de azok legalább érdekesek voltak

hááááát 2010.02.18. 15:27:17

Bírom azt a sok guruló koldust.Legtöbb örül ha van fuvarja.Általában ittasan is felvesznek.Akkor komorulnak el,amikor megmondom merre menjen.Na azt nem szeretik.

serpentin (törölt) · http://www.bridzs.hu/ 2010.02.18. 15:28:40

@Franky4fingers: gondolom megálltál segíteni, tudván, hogy közvetve miattad történt a közúti baleset

Peter67 · www.piac-inarcs.hu 2010.02.18. 15:30:26

Ha en nem vennek fel reszeg utast, felkopna az allam.Be is hanynak 3-4 havi rendszeresseggel, a nok altalaban retikuljukbe, a faszok meg a kabatjukba. Egyebkent meg egy behanyas £ 100;- annyi persze egyiknel sincs.Ami van nala azt viszont itt hagyja.Csuklasnal-bofizesnel satufek, utas kirepul.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.02.18. 15:32:52

Látom, mostanában minden taxis izomtibor szeretne lenni.

Franky4fingers 2010.02.18. 15:42:50

@serpentin:
mi közöm volt hozzáa?
az ég adta világon semmi. az nem az én dolgom, hogy valaki akkora fasz, hogy ahelyett, hogy örülne, hogy megúszta a szabálytalankodását, még további szabálytalankodással tetézi és utánam jön.
és nem álltam meg, mert ha akartam volna sem tudtam volna, annyira röhögtem...

(amúgy megálltam, de csak azért mert a sor is megállt előttem. az ember feltápászkodott és égő fejjel (autóstársak harsány kacaja közepette) felkotródott a bicikliútra.

Tomzone 2010.02.18. 15:47:42

Nyugodtan mondhatod, hogy hívásra jöttél, ilyenkor nem is kell tovább magyarázkodni, hogy miért nem veszed fel az utast.

Amikor meg már nem figyelnek, menet közben leengeded az ablakot, majd a viperával egy segrepacsit suhintasz búcsúzóul...

öregkopasz0208 2010.02.18. 16:17:46

@Bilux67: Bizony, bizony nem kamublog, csak Te még nem taxiztál. Taxis koromban az egyik öreg kollegát nyakon hányta a kedves utas. Nekem is volt olyan élményem, amikor a jobb első ülésen utazó utasom szólt: "Mindjárt hányok!" Satufék, jobbra le, jobb első ajtó ki, utas kihajolt, hányt egy óriásit, megtörölte a száját és azt mondta: "Most már mehetünk!"
Volt olyan esetem is, amikor a mellettem utazó idős utas mindkét kezét a térdére téve, szinte vigyázzban ült. A fuvar végén, kiszállása után vettem észre, hogy összehugyozta magát, s a termés a nadrágszárán keresztül csurgott le a kocsi gumiszőnyegére

Picsasereghajtó 2010.02.18. 16:32:31

@Franky4fingers: "az ember feltápászkodott és égő fejjel (autóstársak harsány kacaja közepette) felkotródott a bicikliútra. "

Innentől elég kamuszagú a sztori, ugyanis a Margit hídon marhára nincs bringaút, de az északi oldalon (gondolom, ha a Jászairól hajtottél fel a hídra akkor ott mentél) még csak tervben sincs. Fail :)

Franky4fingers 2010.02.18. 16:41:27

@Sün! balázs:
SZerinted a járda akkor mi? Ott van felfestve a bringaút, meg kinn a tábla.
MArha.
Méghogy fail.

somkötőhídfékszerű (törölt) 2010.02.18. 17:53:56

@Franky4fingers: Remélem nincs gyereked. Ezt a kretén génállományt nehogy továbbadd!

NEmáááá 2010.02.18. 18:00:13

Amúgy a geci taxisok közül 10-ből 9-t ki kéne irtani! Sajnos mindig pont azt az 1 rendesebbet nyírják ki !

Lia84 2010.02.18. 18:34:22

Nehogy már a taxis a hibás.

ZöPö_ · http://route66.blog.hu/ 2010.02.20. 00:16:25

Ez meg a "behajol az utas az ablakon, egy rekesz sör meg egy hidegtál befér-e a kocsiba" UL parafrázisa.

Mondjuk, nálam már ott kiégett a realitycheck biztosítéka, amikor valaki védelmére kelt a suhancoknak. Budapesten agyonverhetnek, senki le sem szarja (amíg nem őt verik).
süti beállítások módosítása